Bu Blogda Ara

29 Kasım 2016 Salı

Zamane Kahvesinde Blogger Etkinliği


Herkese merhabalar, 

Geçtiğimiz günlerde sevgili @ankaraetkinlik ve @sevgiylegeziyorum'un davetiyle Zamane Kahvesinde buluştuk, blogger arkadaşlarımızla harika bir pazar kahvaltısı yaptık. O gün Çikolatakolik'in de açılışı yapıldı. Dilerseniz detaylara geçelim. 



Zamane Kahvesinin serpme kahvaltısı birbirinden lezzetli yiyeceklerle doluydu. Özellikle benim gibi değişik peynirler seviyorsanız tadacağınız türlü türlü peynir çeşidi çok hoşunuza gidecektir. Onun dışında kaşarlı patates kızartması çok başarılıydı. Bir Türk kahvaltısı elbette ki sucuksuz düşünülemez; o da çok lezzetliydi. 


Gelelim çikolataseverlerin hoşuna gidecek bir habere... Bizim gittiğimiz gün Zamane Kahvesinde Çikolatakolik büfesinin açılışı vardı. Çikolatalı kekler, makoronlar, pastalar artık aklınıza gelebilecek çikolata hammaddeli her türlü tatlı açık büfe düzeninde Çikolatakolik'te yer alıyor.


Sizlere güzel bir haberim var; Çikolatakolik'in ikincisi önümüzdeki pazar günü; yani 4 Aralık 2016'da Zamane Kahvesinde yeniden gerçekleştirilecek. Sizlere özellikle Esmer Bomba Tatlısını yemeden dönmemenizi salık veriyorum. 



Bu harika etkinlik için sevgili @ankaraetkinlik ve @sevgiylegeziyorum'a, ayrıca Zamane Kahvesinin güleryüzlü ve enerjik ekibine bir kez daha teşekkür ediyorum. 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar