Bu Blogda Ara

23 Kasım 2016 Çarşamba

Out of Stock October 2016


Herkese merhabalar, 

Geçtiğimiz ay biten ürünler bu postun konukları. Biten ürünleri gene "Favoriler" ve "Yeni Keşfedilenler" olarak iki grupta topladım. Dilerseniz önce toplu poza bakıp ardından tek tek ürünleri değerlendirelim.


Yeni Keşfedilenler

1. Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki: Bu ürünün popülaritesinden hepiniz haberdarsınızdır sanırım. Ben de ününden dolayı bir Watsons indiriminde alıp denemeye başlamıştım. Çift fazlı olduğundan şişeyi çalkalayıp kullanmanız gerekiyor. Göz makyajını gerçekten çok güzel temizliyor. Ürünün bir de kirpik güzelleştirme vaadi var; ki pek çok blogger arkadaşım bu temizleyicinin kirpiklerine de iyi geldiğini söylemişti. Ancak ben bu etkiyi kendi kirpiklerimde göremedim, maalesef. Buna rağmen göz makyajı temizleme başarısından ötürü bir indirim döneminde daha alabilirim bu ürünü.

2. Benri Oje Çıkarıcı: Seyahat boyu bu asetonu Gratis'ten almıştım. Koyu renk ojeleri temizlerken biraz uğraştırsa da bence iyi bir aseton. Özellikle benim gibi sık seyahat edenler için pratik bir ürün. Gratise bir sonraki gidişimde yenisini alacağım. 

3. Lancome Energie de Vie Likit Bakım Ürünü: Bu deneme boy ürün Lancome'un geçtiğimiz aylarda piyasaya sürdüğü Energie de Vie serisine ait. Bu ürünü her gece değil ama haftada 2-3 kez bazen nemlendiricimin üzerine bazense tek başına uyguladım. Cildimin nemlendiğini hissettim; çünkü sabah kalktığımda ürün hala yüzümde ince bir tabaka halinde bulunuyordu. Alerji ve hassasiyete kesinlikle neden olmadı. Elimde henüz açmadığım tam boyu da var, onu da denedikten sonra daha detaylı değerlendirebilirim. 


Favoriler:

4. Bausch &Lomb Bio True Lens Solüsyonu: Blogumu uzun zamandır takip edenlerin pek yakından tanıdığı bir ürün. 7 miyop olan ve düzenli olarak lens kullanan birisi olarak favori solüsyonum. Doktorumdan aldığım yetkiye dayanarak bittikçe satın aldığım bir ürün. Ancak bu tür ürünleri kesinlikle başkalarına tavsiye etmem gibi bir durum söz konusu değil. Lens kullananların doktorlarına danışmalarını naçizane öneririm sadece. 

5. Bioderma Sensibio H2O: Makyaj temizleme anlamında en sevdiğim misel suyu. Arada başka ürünler denesem de gene gidip bu ürünü alıyorum. Daha iyisi yapılana kadar en favorim olmaya devam edecek.

6.  Loreal Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi: Biten ikinci kavanoz olduğunu ve üçüncü kavanozu da şu günlerde kullandığımı belirtmek istiyorum. Detaylı yazı isteyenleri buraya alalım:)


Sizler geçtiğimiz ayda neler bitirdiniz? 

Sevgiler;) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar