Bu Blogda Ara

9 Kasım 2016 Çarşamba

Chef In The Kitchen Etkinliği

Herkese merhabalar,

Son dönemde Ankaralı bloggerlar olarak maşallah'ımız var, resmen etkinlikten etkinliğe koşuyoruz. Bizleri Instagram ve Snapchat'ten takip edenler anbean etkinliklerimize ortak olup bizimle tadım yapıyor, mekan tanıyor ya da yeni ürünleri keşfediyor zaten. Bugün de blogumda gene çok keyifli vakit geçirdiğim ve tadı damağımda kalan bir etkinliğin detaylarını sizlerle paylaşacağım.

Geçtiğimiz ay sevgili Ankara Etkinlik ve Tuğçe Tanır'ın davetiyle Çayyolu Sarnıç Park AVM'nin bünyesinde yer alan Chef in The Kitchen'ın konuğuyduk. Yeni menülerini tattık, bol bol sohbet ettik, poz poz fotoğraf çektik ve hoş bir akşam geçirdik. Dilerseniz sevgili Bilgesu Doğan'ın objektifinden çıkan kareler eşliğinde bu güzel akşamı anımsayalım.


Bruschetta sevenler burada mı? Chef in The Kitchen'da ilk etapta tadına baktığımız bruschettalar çok lezzetliydi. Domatesli olan tür benim için her zaman bir adım öndedir, o gün de istisna yaşanmadı benim için.


Peki İtalyan işi sevenleri görebilir miyim? O halde Italian Cut pideler tam sizlere göre ;) 


Geldik Chef in The Kitchen'da mutlaka denenmesi gereken bir lezzete... Burgerleri efsane! Pek çok damak zevkine uygun burger bulmak Chef in The Kitchen'ın menüsünde mevcut. Benim favorimi soracak olursanız Camp Fire diyor ve susuyorum! Eğer sizler de füme et seviyorsanız Chef in The Kitchen'da Camp Fire burgere mutlaka şans vermelisiniz. Yanındaki baharatlı patates kızartmaları da cabası.




Chef in The Kitchen işletmesinin öne çıkan bir başka başarılı kategorisi de tatlıları. Ben cheesecake sevmeyen birisi olarak özellikle limonlu cheesecake'e bayıldım. Çok hafifti. Ancak kişisel favorim kesinlikle Browni! Hayatımda yediğim en lezzetli browni'ler sıralamasına girdi bile! 



Postu kapatmadan Chef in The Kitchen'ın kahvaltılarının da çok meşhur ve bol çeşitli olduğu notunu düşmek isterim. En kısa sürede brunch keyfi yapmayı düşünüyorum.

Chef in The Kitchen'ın internet sitesini incelemek isteyenleri buraya alalım. Adres bilgileri ise şu şekilde: Profesör Ahmet Taner Kışlalı caddesi. 2902. sokak no:10 Sarnıç Park AVM Çayyolu, 06810 Çankaya/Ankara

Sevgiler.

1 yorum:

  1. Zaman ayırıp geldiğin ve de blogunda bu güzel yazıyı paylaştığın için çok teşekkür ederiz..
    Bir başka etkinlikte yeniden görüşebilmek dileği ile sevgiler :)
    http://instagram.com/ankaraetkinlik

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar