Bu Blogda Ara

29 Kasım 2016 Salı

Bobbi Brown BB Cream SPF 35 Fair Rengi


Herkese merhabalar, 

Bugünkü konuğum Bobbi Brown BB Krem. Bendeki deneme boyu, o yüzden minik ambalajlı. İçerisinde 15 ml ürün bulunuyor. 


Ben bu ürünü Bobbi Brown Online'da görüp denemek için satın almıştım. İnternet sitesindeki en açık rengi Fair olduğundan onu tercih ettim. 

Bobbi Brown BB Krem'in yapısı ve dokusu oldukça güzel. Real Techniques Expert yüz fırçasıyla sürdüğümde güzel bir uygulama sağlamış oluyorum. SPF yani güneş koruma faktörü içerdiğinden altına güneş koruyucu krem kullanmama gerek kalmıyor. Yüzümde herhangi bir alerjik reaksiyona da neden olmaması sebebiyle benden artı puan aldı. Kuru-karma cildimde pul pul durmaması ve cildime nemli hissi vermesi de ürünün olumlu yönlerinden.


Ancak benim açımdan bu BB kremin tek bir olumsuz özelliği var; o da Fair renginin cildime uymaması. Alttaki son iki görselde ürünü yaydığım halde cildimle olan ton farkı bariz biçimde göze çarpıyor. Fair'in kelime anlamı her ne kadar açık olsa da ben bu rengin daha çok açıktan buğday rengine dönük tenlere uyacağını düşünmekteyim. Tabii satın almadan önce mağazada mutlaka ürünü uygulayıp rengini cildinizde test etmenizi öneririm. Benim gibi internetten sipariş verenlerin hali ortada ne de olsa:) 





Özetle, Bobbi Brown BB Krem yapısı itibariyle son derece başarılı bir ürün; öyle ki BB kremler arasında favorilerim arasında yerini alabilir. Ancak elbette ki doğru rengini tutturmak şartıyla;) 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar