Bu Blogda Ara

25 Ekim 2016 Salı

Oza Coffee House & Bistro Tadım Etkinliği




Geçtiğimiz günlerde sevgili Nilgün (@nily21)'in davetiyle blogger arkadaşlarımızla serin bir Ankara akşamında Oza Coffee House & Bistro'da bir araya geldik. Kahve tadımını bahane edip bol bol sohbet ettik ve Oza Coffee House & Bistro'nun bizlere sunduğu lezzetlerle buluştuk. O güzel akşamın fotoğraflarını da sevgili Özgün Ünal (@cikozzy)'nin objektifine emanet ettik. Hadi gelin, Instagram ve Snapchatten canlı canlı takip ettiğiniz o güne geri dönelim ve Oza Coffee House & Bistro tatlarını yad edelim! 

Oza Coffee House & Bistro'nun Kıbrıs merkezli olduğunu öğrendik. Görseldeki kahve de Türk Kahvesi görünümünde olsa da aslında Kıbrıs'a özgü kahve. Tat olarak daha yoğun. Tam böyle ayılamadığımız, gözümüzü açamadığımız sabahlarda höpürdetmelik bir kahve! Akınızda bulunsun;)


Oza Coffee House & Bistro Tunalı'nın yeni gözdesi olmaya aday! Eski Aynalı Çarşı'nın tam karşısında yer alıyor. Merkezi konumu itibariyle Ankaralıların sık sık uğrayacağı bir mekan. 


Merdivenlerden inip mekanın keyfini sürebilirsiniz. Sade ama şık iç dekorasyonunu da beğendiğimi belirtmeden geçemeyeceğim. 

Eh o zaman, buyurun dostlar buyurun Oza Coffee House & Bistro'nun sofrasına. Tavuk Şinitzel şu ana dek tattıklarım arasında açık ara en iddialılardan birisi. Üstelik diğer blogger arkadaşlarım da benimle aynı fikirde! Öneriyoruz yani:)


Geldik bir diğer favorime. Tavuk suyu ile hazırlanmış tavuk parçacıklı spagetti enfes! Makarna sevenlerin mutlaka denemesi gereken bir lezzet!

Sırada etli wrap'ler var. Ben biber sevmediğimden biberleri ayıklayarak yedim. Gerçi bana bakmayın siz, bizlerden tam not aldı. 

Vee geldik gecenin "Olaaaaay!" dakikalarına. Görseldeki kuymak var ya. Hay Allah nasıl anlatacağımı bilemiyorum yahu. Çünkü ne desem eksik kalacak. Siz en iyisi gidin tadın. Hatta ben de gideyim gene yakın zamanda ve tadayım. Oza Coffee House & Bistro'nun serpme kahvaltısına da bu leziz kuymakın dahil olduğu notunu da ekleyeyim. 


Oza Coffee House & Bistro'nun tatlıları da harika. Marlenka ve mozaik pasta kahve keyfine eşlik etmeli! 


Ben Oza Coffee House & Bistro'da bu köşeyi çok sevdim. Soğuk Ankara ayazında şu koltuğa kitabımla oturup kahvemi yudumlamayı hayal ediyorum.



Bu keyifli etkinlik için sevgili arkadaşım Nilgün'e ve bizi böylesine güzel ağırladıkları için Oza Coffee House & Bistro'ya çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler.





1 yorum:

  1. Canım Hilalciğim , teşekkür ederim hem geldiğin hem de güzel yazın için. Kahve-kitap köşesinde benim de aklım var :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar