Bu Blogda Ara

23 Eylül 2016 Cuma

Revlon Ultra HD Lip Lacquer 530 HD Rose Quartz


Herkese merhaba!
Bugün sizlere son dönemde severek kullandığım bir dudak ürününden söz edeceğim. Birkaç ay önce bir Watsons İndiriminden bu dudak parlatıcısını satın almıştım. Revlon markasının dudak ürünlerini zaten genelde beğeniyorum, bu ürün de istisna olmadı. Şimdi detaylara geçelim.

Ambalajı çok şık. Kapağındaki parlak taş detayına da bayıldım.



Fırçalı bir aplikatörü var. Bu nedenle ürünü dikkatli ve kontrollü uygulamakta fayda var.  Ama tüpe bir kez daldırıp çıkardığımda sürdüğüm ürün miktarı bana yeterli geliyor. Yine de süngerli bir aplikatör daha iyi iş görebilirdi diye düşünüyorum. Benim seçtiğim renk 530 numaralı HD Rose Quartz isimli renk. Gerçekten harika bir renk seçmişim, dudaklarımdaki duruşunu da çok beğeniyorum. Sonbahar makyajlarına da çok uyacağını düşünüyorum.





Dudaklarımı çok güzel nemlendiriyor. Bana kalırsa kararında bir parlaklığı var. Bir şey yiyip içerken anında çıkan bir parlatıcı değil. Aşamalı olarak dudağınızdan siliniyor. Yoğun renk vermesine karşın dudakta ağırlık yapmıyor. Üstelik yapış yapış bir parlatıcı da değil, çok hafif, belli belirsiz bir yapışkanlığı var.





Ben indirimle yarı fiyatına yani 15 TL civarına almıştım. Fiyat performans oranı gerçekten çok çok başarılı. İndirimde denk gelirseniz elbette daha da avantajlı. Ayrıca hatrı sayılır renk seçeneği arasından kendinize en uygun rengi seçebilirsiniz.

Öte yandan Revlon  Colorburst Lip Butter  Berry Smoothie yazım için buraya ve Revlon 705 Gray Suede Oje yazım içinse şuraya tıklayabilirsiniz!

 Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar