Bu Blogda Ara

29 Eylül 2016 Perşembe

Out Of Stock August 2016

Herkese selamlar,
Ağustos ayında biten ürünler bugünkü blog konuğum. Gene hatırı sayılır sayıda ürün var, hemen anlatmaya başlıyorum! :)

Buyurun geleneksel toplu aile pozu:) 


1. Chanel Glossimer 19 dudak parlatıcısı: Bu harika renk ve dokudaki parlatıcıyı  birkaç sene önce yurtdışından almıştım. Çok fazla söze gerek yok, Chanel yapmış ve olmuş. Parlaklığı, opaklığı, pek çok göz makyajına adapte edilerek kombinlenmesine bayıldım. Yeniden alırım, elbette:)

2.Benri Asetonsuz Oje Temizleyici: Gratis'te satılan Benri asetonun bu versiyonu genel anlamda iyi bir oje çözücü; ancak koyu renklerde biraz zorladı. Bir dahaki sefere bir başka versiyonunu (koyu ojelerde etkili olanı mesela) satın alacağım.

3. Dior Addict 578 Mini Ruj: Sheer yapılı çok sevdiğim bir ruj oldu. Kabında neonumsu da dursa, benim dudaklarımda aldığı hali çok sevdim. Elimde bir tane daha var bu üründen. Belki onun inceleme yazısını yazarım. Ne dersiniz? :)

4. Lancome Hypnose Doll Eyes mini boy Rimel: Bu seyahat boy ürün, yüklü bir Sephora alışverişimde hediye edilmişti. Benimkisinin yapısından mıdır bilinmez, ne yazık ki kirpiklerimde hayal ettiğim performansı alamadım. Kirpiklerimde aşırı topaklanma yaptı ve birbirine yapıştırdı. Ve ona bağlı olarak da acayip bir ağırlık hissi. Bittiğine sevindim desem yeridir.

5. Clinique Happy in Bloom: Bu parfüm Elca ganimetiydi. Detaylı yazısını şurada yazmıştım. Özellikle ilkbahara çok yakıştırdığım bir parfümümdü. Bitmesine üzüldüm, çünkü sınırlı sayıda üretilmiş bir parfümdü diye hatırlıyorum. Eğer bir yerlerde yeniden rastlarsam mutlaka satın alacağım. 


6. Lancome Visionnaire Göz Kremleri: Benim Lancome'un Visionnaire serisini ne çok sevdiğimi blogumu eskiden beri takip edenler gayet iyi bilir. Bu serinin özellikle nemlendiricisinden çok çok memnunum, yazısını da burada yazmıştım.Aynı serinin göz kremi de bu anlamda istisna olmadı. Gayet sevdim. Özellikle göz çevremde yağ bezesi oluşturmaması benden artı puan almasını sağladı.

7. Yves Rocher Jardins Du Monde  Pomegranate from Spain Energizing Shower Gel Duş Jeli: 

Bu duş jelini Yves Rocher geçen sene doğum günümde hediye etmişti. Kokusu benim için biraz yoğun. Nar ile ilgili hemen her şeyi sevsem de bu jelin kokusu fazla geldi bana. Ama performansı gayet iyi. O yüzden ileride başka aromalı versiyonlarını deneyebilirim.


8. Loreal Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi: Yaz favorim olan bu nemlendiricinin bitip tükenmesine şaşırmamak lazım. Detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz. Ben ikinci kavanozu kullanmaya başladım bile! 


9. Benefit Gimme Brow Medium-Dark Kaş Maskarası: Bu ürün benim makyaj çekmecemin demirbaşlarından. Bugüne dek kaç adet bitirdim, ben de bilmiyorum. Vakti zamanında yazısını şurada yazmıştım. Kesinlikle bittikçe alınacak makyaj malzemelerim arasında! 

10. The Body Shop Organic Cotton Rounds Makyaj Temizleme Pamukları: Bitenler postlarımı uzun süredir takip edenler benim Sephora makyaj temizleme pamukları hayranı olduğumu gayet iyi bilirler. The Body Shop'un pamuklarını da beğendim, çünkü cildimde herhangi bir hassasiyet yaratmadılar. Dikişleri de kalın olmadığından makyajımı temizlerken tahrişe neden olmadılar. Yine almayı düşünebilirim; ama benim için hala Sephoranın pamukları 1 numara! :)



Yazı uğurladığımız ayda sizler neler bitirdiniz?

Sevgiler.



1 yorum:

  1. Hiç açılmamış bir şişe Clinique Happy in Bloom var elimde.. Ben de henüz kullanmaya kıyamadım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar