Bu Blogda Ara

18 Ağustos 2016 Perşembe

EOS Lipbalm Strawberry Çilek Aromalı Dudak Bakım Kremi


Herkese merhaba, 

Bugün ülkemizde her yerde yaygın olarak satılmayan; ancak bazı Instagram hesapları aracılığıyla satın alabileceğiniz veya örneğin Ankara'daki Kıvılcım Parfümeri gibi parfümerilerde bulabileceğiniz popüler bir dudak bakım ürününden söz edeceğim. EOS Lipbalm son dönem favorilerimden bir tanesi! Ben geçen sene yurtdışı seyahatim esnasında Almanya'daki bir Douglas Parfümeriden satın almıştım. Farklı renk ve aroma seçenekleri arasında benim tercihim çilek aromalısından yana oldu. 


Ambalajı ve ürünün dış görünüşü çok şirin ve de eğlenceli bence! Kokusunu da yoğun olmasına rağmen çok seviyorum. Dudağıma verdiği nem de oldukça güzel. Gün içinde sık sık tazelediğim bir dudak bakım kremi.Geceleri uyumadan önce de dudaklarıma uyguluyor ve sabahında yumuşacık dudaklarla uyanıyorum.


Dudak bakım kremi sevenlerin beğeneceğini ve kendisine hoşuna giden aromalı bir EOS Lipbalm  Dudak Bakım Kremi bulabileceğini düşünüyorum.

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar