Bu Blogda Ara

26 Temmuz 2016 Salı

Makeup Store Sensation Lip Gloss Sunset Safari


Herkese merhaba! 
Bu post özellikle yaz aylarında rujdan ziyade dudak parlatıcılarına yönelenlerin hoşuna gidecek cinsten. Ankara One Tower AVM'de Türkiyedeki ilk mağazasını açan Makeup Store markasına ait güzel bir parlatıcı bugünkü konuğum. Ben bu parlatıcıyı Mayıs ayında Makeup Store'un yaptığı %40 indirimden satın almıştım. 

Öncelikle ambalajının şıklığıyla başlamak istiyorum. Camın içinde ürünün görünüşü çok kaliteli duruyor. Üstü Makeup Store'un kabartmalı deseniyle süslü siyah kapağı da bu parlatıcıya asil bir hava veriyor.


Fırçası benim alışık olduğum geniş başlıklı parlatıcı aplikatörlerine kıyasla oldukça küçük. Zaten fırçayı ürünün içinden çıkarıp dudağınıza sürmeye başladığınızda fırçanın ucuna çok az ürün geldiğini fark ediyorsunuz. Bu yüzden uygulama yapabilmek için fırçasını birkaç kez tüpün içine daldırmam gerekiyor. 


Bendeki Sunset Safari rengi. Dudakta doğal bir duruşu var. İçindeki altın rengi yansımalı simler de rengine hoş bir güzellik ekliyor. Yaz aylarında olduğu gibi sonbahar ve kış aylarında yoğun göz makyajlarına da eşlik edebilecek güzel bir ton. Paraben içermemesi de ürünün artılarından. 

Makeup Store markası pek çok high end ürün gibi biraz yüksek fiyatlı. Ancak benim gibi indirim dönemine rastlarsanız fiyat avantajıyla kaliteli bir kozmetik ürünü satın alabilirsiniz. Bir daha indirim olursa aklımda harika renkli far ve allıklarından da sepetime atma gibi çılgın düşüncelerim var! 

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar