Bu Blogda Ara

29 Haziran 2016 Çarşamba

Out of Stock: June 2016

En sevdiğim ayın sonuna geldik. Haziran benim doğduğum ay, o yüzden benim için yılın en güzel vakti. Ama Teoman'ın da şarkısında söylediği gibi "Bitmiş Haziran"... O yüzden Haziran ile birlikte uğurlayacağım ürünler bu postun konusu. Dilerseniz hemen incelemeye geçelim.

1. INGLOT 27TG: Duo fiber yani çoğu siyah uçları beyaz olmak üzere iki farklı renkten oluşan bu fırçalar özellikle fondöten, kapatıcı, BB krem, renkli nemlendirici uygulamak için öneriliyor. Ben de bu fırçayı INGLOT Türkiye pazarından çekilirken indirimden satın almıştım. Yani nereden baksanız 4-5 yıldır makyaj çantamda yer alan bir fırçaydı. Ancak son iki yıkamamdan sonra fırçanın kıllarının küflenmeye yüz tuttuğunu fark ettim ve o nedenle de kendisiyle vedalaşmaya karar verdim.

2. Clinique Moisture Surge Yüz Spreyi: Kimbilir hangi Clinique Online alışverişimde tester olarak hediye edilmiş makyaj spreyi ne yazık ki çekmecenin bir köşesinde unutulmuş. Kozmetik temizliği yaparken yeniden elime geçti.  Check Cosmetics'ten batch kodunu sorgulattım ve üç yıllık raf ömrünün dolduğunu öğrendim. Maalesef hiç kullanmadan kendisiyle yollarımız ayrıldı. 

3. Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Uzun süredir gerek blogumdan gerekse Instagram hesabımdan takip edenler bilirler; makyaj temizleme rutinimde mutlaka misel su kullanırım. Misel su tercihim de en meşhuru yani Bioderma Sensibio H2O'dur. Ancak arada sırada cilt bakımında değişiklik yapmak gerektiğini düşündüğümden Garnier misel suyu denedim. Bence bu ürün de oldukça başarılı. Makyaj kalıntılarını herhangi bir hassasiyet, kızarıklık veya tahrişe yol açmadan temizledi. Misel su değişikliği yapmak istediğimde ne kullanacağımı gayet iyi biliyorum. 

4. Prada Infusion d'Iris parfüm: Makyaj malzemelerini elden geçirmenin bir başka yararı da unutulmuş tester ürünler bulup kullanıma çıkarmak. Bu iki parfümü de makyaj çekmecemdeki bir makyaj çantasında buldum. Hafif kokusu, çantaya atıp çıkmalık pratik boyutuyla bu ay kullanmaya başladım. Çok da iyi oldu. İleride tam boyunu da almayı düşünebilirim. Çok hoş bir parfümle tanışmış oldum. 

5. Essie Nice is Nice mini oje: Sanırım ilk Essie ojelerimden birisi. Dörtlü mini setler halinde satılan  yanılmıyorsam yaz koleksiyonuna ait bir ojeydi. Lila rengiyle zaten kalbimi çalmıştı ve sık sık kullanmıştım. Yazlık kışlık ojelerimi ayıklarken elime geldi ve kullanıp bitirmeye karar verdim. Ancak ellerime iki kat uyguladıktan sonra yapısının bozulmaya yüz tuttuğunu fark ettim. Dibinde kalan çok az miktarı da o nedenle bu ay uğurladık. 

6. Rexona Deodorant: Evet, geldik bir başka favoriye. En sevdiğim deodoranttan bir tane daha bitirdim. Rexona kadar ferah kokanı bence yok. O yüzden de ben daha iyisini keşfedinceye dek Rexona ile yola devam:)

İşte böyle. Sizler Haziranda neler bitirdiniz?

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar