Bu Blogda Ara

9 Mayıs 2016 Pazartesi

Sevgi Soluk ile Kişisel İmaj ve Stil

Herkese merhaba! 

Geçtiğimiz günlerde sevgili Nilgün'ün(@nily21) davetiyle Sevgi Soluk(@sevgisoluk) ile harika bir söyleşi gerçekleştirdik. Via Flat'te(@viaflatyasamsokagi)  yer alan Liva Flat'in (@livagurme)nefis ikramlarıyla ağzımız tatlanırken güzellik, bakım, makyaj, stil sahibi olmak gibi son derece önemli ve biz bloggerlar için oldukça ilgi çekici konularda sohbet ettik. Bizlerin etkinlik boyunca doğal hallerini sevgili Lariendijital Zeynep (@lariendijital) harika karelerle yansıttı. Bu postta kullanacağım tüm fotoğraflar Lariendijital imzalı... 

Sevgi Soluk uzun yıllar güzellik sektöründe kazandığı deneyimlerini paylaşarak bizlere çok faydalı bilgiler verdi. Cildimize yapılan yatırımın en önemli yatırım olduğunu belirterek cilt bakım ürünlerini doğru uygulayarak yaşlanmanın önüne geçilebileceğini belirtti. 

Kendisini dinlerken bir yandan da bu elzem bilgileri takipçilerimizle paylaşmak üzere telefonlarımıza sarıldık. Snapchat'ten video yayını yaparak Sevgi hanımın güzellik tüyolarını bizleri takip edenlere de aktardık.  

Cilt bakım kremlerini spatula ile değil, ürünü elimizde ısıtarak uygulamamız gerektiğini öğrendik. Sevgi Hanım göz çevresi kremimizi sürerken de masaj yaparak ürünü tampon hareketlerle yedirmemiz gerektiğini söyledi. Cilt bakımında tonik kullanmanın çok önemli olduğunu vurguladı. O günden beridir Sevgi Hanımın önerileri doğrultusunda cilt bakım rutinimi sürdürüyorum. Benim için kesinlikle çok faydalı bir etkinlik oldu! 

Kendisinden öğrendiğiniz onca verimli bilginin yanı sıra Sevgi Hanım bize kendisinin de kullandığı ve tavsiye ettiği Medik8 markasına ait nem serumunu ve Colour Caramel markasına ait göz farını hediye etti. Kendisine bir kez daha zarafeti ve güzel hediyeleri için teşekkür ediyoruz.

Colour Caramel farımı incelerken sevgili Lariendijital'in objektifine takılmışım ;) Farımın rengi tam bahar-yaz makyajlarında kullanıma uygun. Bayıldım. 

Bir kare de toplu fotoğrafımızdan gelsin, o halde. Muhteşem etkinlik yüzlere yansımış. 


Etkinliğin detaylarına Instagramdaki 
#SevgiSolukilekişiselimajvestil
#yolusevgidengeçenler
#viaflatyasamsokagi #livagurme
#bloggerlarviaflatyasamsokaginda hashtaglerini kullanarak ulaşabilirsiniz. Daveti için sevgili arkadaşım Nilgüncüm'e bir kez daha teşekkür ediyorum.

Sevgiler. 


5 yorum:

  1. Tadı damağımızda kaldı, ikincisi olsa keşke bu etkinliğin ;))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım çok güzel bir yazı olmuş. Etkinlik kesinlikle çok bilgilendiriciydi, ben de o günden beri krem sürüşlerime ve bakımlarıma çok dikkat ediyorum. 🙈😊❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. Sevgi Hanım ile söyleşimiz çok daha uzun sürse dedim ben de, eline sağlık sen de çok güzel aktarmışsın, tekrar görüşmek ümidiyle, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Hilalciğim iyiki geldin. Bu sohbete doyamadık, inşallah devamı da gelecek :) Güzel yazın için çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar