Bu Blogda Ara

31 Mayıs 2016 Salı

Out of Stock: May 2016


Herkese yeniden merhaba! Sanırım bu sene ilk defa bitenler postunu gününde yayınlıyorum:) Benim için çok yoğun ve de koşuşturmacalı geçen bir Mayıs ayının ardından Haziran'a yani doğduğum aya kavuşacak olmak paha biçilemez! Heyecanımı dile getirdiğime göre Mayıs ayında bitirdiğim ürünleri incelemeye geçebiliriz.

1. Salvatore Ferragamo Signorina Body Lotion: Bu ürün duş jeliyle birlikte bir Tekin Acar alışverişimin karşılığında hediye edilmişti. Gerçekten harika bir kokusu var. Yapışkanlık hissi bırakmadan cildinizi nemlendiriyor. Parfümünü de satın almayı düşünüyorum ilerleyen zamanlarda. 
2. Eglantine el kremi: Severek kullandığım bir ürün daha! Hatırlamak isterseniz Eglantine markasıyla tanışma hikayemi şurada yazmıştım. 
Genel olarak içeriklerini ve ürünlerini oldukça beğendiğim bir marka. Gül esanslı olması da hoşuma giden ayrı bir husus. Bu el kremi de yapış yapış bir his bırakmaksızın elleri güzelce nemlendiriyor. Özellikle Ankara'nın kafasına göre ısınıp soğuyan havalarında imdadıma yetişti Eglantine'in bu el kremi. 

3. Clinique Pop Lip Color 02 Bare Pop Ruj: Snapchat'ten beni takip edenler(ki henüz takip etmiyorsanız eğer kullanıcı adım hilalthefirst) bu rujun bitişine günbegün tanıklık ettiler;) Malum elinde onlarca ruj bulunan biz bloggerlar için ruj bitirmek büyük zanaat! :) Bu ruja ne kadar bayıldığımı merak ediyorsanız sizleri buraya alalım.  En kısa zamanda aynısından alacağıma emin olabilirsiniz; çünkü Clinique Pop Lip Color 02 Bare Pop tam bir joker ruj!

4&5. Sephora Makyaj Temizleme Pamukları: Bitenler post serimi takip edenler hemen her ay boş Sephora Makyaj Temizleme Pamukları paketlerine aşinalar. Gerçekten de şu güne dek kullandığım en yumuşak makyaj temizleme pamukları.Çekmecemde yedekli bulunan ve her daim rutinimde olan bir ürün.

6.Biotrue Lens Solüsyonu: Geldik bir diğer klasiğe... Kullandığım en başarılı lens solüsyonunun seyahat boyu bu ay bitenler arasında. Yedeklerinin evde bulunduğunu söylememe gerek yok herhalde! 

Herkese şimdiden Mutlu ve bereketli bir Haziran ayı diliyorum! 

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar