Bu Blogda Ara

2 Mayıs 2016 Pazartesi

Out of Stock April 2016


Herkese merhaba! 2016 uçarak geçiyor resmen! Başlığı atarken bir kez daha ayırdına vardım bu durumun. Geçen ay bitenleri paylaşacağım bugün sizlerle. Dilerseniz hemen başlayalım.

1. Bioderma Sensibio H20: Senelerdir vazgeçilmezimiz! Bunu kullanmayan blogger yoktur herhalde. Arada bir yeni ürünler denemem gerektiğinde veya cilt rutinimi değiştirdiğimde Bioderma Sensibio H20'ya ara veriyorum. Ama o denediğim diğer ürün biter bitmez gene Bioderma Sensibio H20'ya koşuyorum. Kullandığım en başarılı makyaj temizleme misel suyu. 

2. Benri Kare Pamuk: Pek çok blogger arkadaşım bu pamukları çok severek kullanıyor. Ben de bir Gratis indiriminde denemek amacıyla satın almıştım. Yüzün yanak ve alın bölgeleri için daha ideal olduğunu düşünüyorum. Çünkü ikiye katlayıp göz makyajımı temizlemeye kalkıştığımda pamuğun dikişleri göz çevremi rahatsız etti. 

3. Parmex Aseton: Genelde beğeniyorum Parmex'in asetonlarını. Bunu da özellikle acil oje değiştirmem gereken durumlarda severek kullandım. 


4. Revlon 025 Peach Parfait: Geçen Ağustostan beri severek kullandığım ruj. Revlonun Lip Butter serisine ait. Sheer yapıda, yani yarı şeffaf renk veriyor. Daha fazla uygulama yaparak rengin yoğunluğunu arttırmanız mümkün. Bu rujun bir başka rengini blogumda değerlendirmiştim. Arama kutucuğuna "Revlon" yazarak okuyabilirsiniz. 

5. Signorina Bath and Body Gel: Deneme boyu olan bu duş jeli vücut kremi ile birlikte bir Tekin Acar alışverişimde hediye edilmişti. Harika bir kokusu var. Vücut kremini de severek kullanıyorum. En kısa sürede parfümüne de göz atmayı düşünüyorum. 

Nisan ayı da böylece geçti gitti. 

Sevgiler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar