Bu Blogda Ara

31 Mayıs 2016 Salı

Flormar Prime'n Lips Sangria Red Ruj


Herkese yeniden merhaba! Uygun fiyatlı ve başarılı bir ruj ile tanışmak ister misiniz? O zaman imleci aşağıya doğru sürükleyiniz! 
Flormar'ın Prime'n Lips Sangria Red bugünkü konuğumuz. Prime'n Lips serisi 24 farklı renkten oluşan skalası oldukça geniş bir ruj serisi. Bu seri 8 saate kadar kalıcılık vaat ediyor. 


Flormar'ın Prime'n Lips Sangria Red 'in ambalajı oldukça şık. Ruj fazlasıyla opak. Tek sürüşte dahi rengini mükemmel veriyor. Kaliteli bir kırmızı duruşu var. Lipbalmsız uygulamamdan yaklaşık 1,5 saat sonra hafiften kuruluk hissi yaşadım. Ancak bana kalırsa bu durum tamamen benim dudaklarımın aşırı kuru olmasından kaynaklanıyor. Öte yandan kalıcılık vaadi olan rujların dudakları görece daha fazla kuruttuğu da bilinen bir gerçek. O yüzden dudaklarınızda aşırı kuruluktun şikayetçiyseniz nemlendirme vaadi olan rujlara yönelmenizi tavsiye ederim. 

Kalıcılığına gelince, takdir edersiniz ki hiçbirimizin 8 saat boyunca ruj test etme şansımız yok. Ancak bir şeyler yiyip içtikten sonra hafiften solmaya başlasa dahi dudakta kalan bir ruj. Üstelik parça parça bir görünüm yaratmadan eşit siliniyor dudaktan.


Ben bu ürünü sanırım anneler günü indiriminden 10 küsür liraya satın almıştım. Flormarın resmi sitesindeki satış fiyatı ise 22,90 TL. Fiyat performans oranının başarılı olduğunu söyleyebilirim. Serinin diğer renklerine de göz atmayı düşünüyorum; çünkü gerçekten memnun kaldığım bir ruj oldu.

Sevgiler! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar