Bu Blogda Ara

3 Nisan 2016 Pazar

Out of Stock March 2016


Mart ayının bitenleri gecikmeli bir post ile sizlerle. Yeterince geç kaldığıma göre bir an önce anlatmaya başlamalı:

1. Biotrue Lens Solüsyonu: O benim efsanem. Onsuz bir lens deneyimi düşünemiyorum. En favori lens solüsyonum. Göz doktoruma da danışarak kullanmaya başlamıştım. Tabii sizler de lens kullanıcısıysanız doktorunuza danışmadan almaya kalkışmayın derim. Sonuçta doktor değilim:) Bittikçe alıyorum. Bausch&Lomb daha iyisini yapana kadar satın almaya devam edeceğim! :)

2. Bath&Body Works Pink Chiffon duş jeli: Bath&Body Works Ankara'da yokken çok üzülürdük. Neyse ki açıldı ve mis kokulu mumlar, duş jelleri, vücut bakım ürünlerine kavuştuk. Bu duş jelini ben Antalya ziyaretim sırasında satın almıştım. Harika bir kokusu var; ama kalıcı değil. Ferah hissettiren bir duş jeli. Elimdeki diğer duş jelleri bitince yeniden satın almayı düşünebilirim.


3. Estee Lauder Sumptous Two Tone Eye Opening Mascara: Bu çift uçlu ve iki renkli rimel dev bir Estee Lauder alışverişimde Tekin Acar Cosmetics'ten hediye edilmişti. Öncelikle siyah ve kahverengi rimeli tek üründe biraraya getirmesi itibariyle çok pratik olduğunu söylemeliyim. Gözlerimde herhangi bir irritasyona neden olmadı. Bitmesine üzüldüm. Bir başka alışverişime daha hediye edilirse hayır demem yani;) 

Nisan sonunda bitenlerle görüşmek üzere. 
Sevgiler:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar