Bu Blogda Ara

26 Nisan 2016 Salı

Flormar Daily Defense Pump Foundation SPF 25 Light Ivory


Herkese merhaba! 
Flormar'ın yeni piyasaya sürdüğü ve mağazada gördüğüm zamandan beridir merak ettiğim  Daily Defense Pump Foundation'ı Flormar Online'da indirimli görünce ve bir de üzerine aynı websitesinde indirim kuponum bulunduğundan denemek istedim. İndirimlerle 23 küsür liraya denk geldi.  

Ürün bana Lancome markasının ilk olarak piyasaya sürdüğü Cushion Fondöten konseptini anımsattı. (Gerçi Lancome'un Cushion Fondöteni yuvarlak süngere emdirilmiş fondöten şeklinde, dolayısıyla bu ürün ve o ürün arasında muadil olma gibi bir durum söz konusu değil.) İçinden bir adet puf sünger çıkıyor. Yeni üründe şeffaf koruma bandı bulunuyor, kullanmak için onu çıkarmanız gerekiyor. Ürünün alt tarafında yer alan geniş aparatına basınca üzerindeki noktacıklardan fondöten çıkıyor. 

Bendeki en açık renk olarak DD01 Light Ivory rengi. İyi ki bu rengi almışım; çünkü cildime güzel uydu. 

Bir süredir bu ürünü test sürüşündeyim, o nedenle artık ürün hakkında değerlendirme yapabilirim. Flormar Daily Defense Pump Foundation bana kalırsa fondötenden ziyade renkli nemlendirici formatında. Çünkü hafif bir örtücülük sağlıyor. Hoş bir kokusu var ilk sürdüğünüzde, cildinize uyguladığınızda koku uçup gidiyor. Kesinlikle rahatsız edici değil yani. Kalıcılığı da oldukça başarılı. Cilde yaymak oldukça kolay, ben Real Techniques Expert fırça ile uygulamayı tercih ediyorum. 

Kısacası renginin cildimle uyumunu, verdiği hafif kapatıcılığı, cildimdeki duruşunu oldukça sevdim. Uygun fiyatlı ve hafif kapatıcılık sağlayan bir fondöten veya renkli nemlendirici arayışındaysanız bakmanızı öneririm. 

Sevgiler!

1 yorum:

  1. yazı için kullanışlı demek ki.. indirimde denk gelirsem bakayım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar