Bu Blogda Ara

1 Nisan 2016 Cuma

Blistex Lip Relief Cream


Sizlere çok kısa süredir kullanmama rağmen etkisini oldukça hızlı görerek son derece memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim. Snapchat'ten takip edenler(Takip etmek isteyenler için kullanıcı adım:hilalthefirst)  uygun fiyatlı son alışveriş videomdan bu ürünü deneme amacıyla satın aldığımı biliyorlar. Şimdi o videoları izlemeyenler için kısaca durumu özet geçeceğim. 

Son dönemde zaten kuru olan dudaklarım iyice çölleşti:( Özellikle üst dudağımda aşırı bir gerginlik hatta canımı acıtacak derecede bir rahatsızlık hissediyordum. Mevcut lip balmlarım asla etki etmiyor, derdime derman olmuyordu. Kısa bir araştırma sonucunda Blistex markasına şans vermeye karar verdim. 

Watsons'ta lip balmlarının dizili olduğu askı rafta çeşitli marka ve çeşitlerle bakışırken ürün seçmek oldukça zordu. Diğer markaları eleyerek Blistex'e odaklandım. Klasik lip balm ambalajındakiler ve küçük yuvarlak kavanozda olanlar vardı. Derken "Lip Cream Relief" isimli tüpteki versiyonu dikkatimi çekti. Karton dış ambalajında kuru, çatlak ve acıyan dudaklara iyi geldiğini ifade eden bir ibare bulunmaktaydı.  Gerilen dudağımın acısına daha fazla katlanamayarak kasanın önünde aldım soluğu. 

Tüpün içinde beyaz renkli kremsi bir ürün bulunuyor. Uygulamanızın ardından hızla emilip şeffaflaşıyor. Aldığım günden beri sürekli kullandım. Gece yatarken bolca boca ettim, sabah dişlerimi fırçaladıktan sonra uyguladım, su içtikten sonra tazeledim, ruj altına sürdüm. Anladığınız üzere her şart ve koşulda denedim. İlk sürdüğünüzde hafif bir nane kokusu alıyorsunuz ama ardından yok oluyor o koku. Naneden ötürü hafif bir serinlik hissediyorsunuz; ancak o da hemen geçiyor. 

Gelelim etkisine. Ben mucize ürün biçiminde lanse edilen şeylere inanmam! Hiçbir kozmetik ürünü sihirli değnek değil, sonuç itibariyle. Ancak Blistex Lip Cream Relief çok kısa sürede etkisini gösteren bir dudak bakım ürünü. Üst dudağımdaki gerilme iyiden iyiye azaldı. Acı hissi de tamamen yok oldu. Bu durumda düzenli ve hatta mütemadi kullanımımın etkisi olduğunu da biliyorum. 
Diyeceğim odur ki; Blistex Lip Cream Relief bundan böyle benim makyaj çantamın demirbaşıdır! 
Sevgiler.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar