Bu Blogda Ara

18 Mart 2016 Cuma

Out of Stock: Şubat 2016

Herkese merhaba! Gecikmiş bir bitenler yazısı bugün yayında. Hepi topu dört adet biten ürün var bu sefer. Dilerseniz hemen başlayalım.

1. Sephora Soft Touch Cotton Pads: Bu makyaj temizleme pamuklarının yerini hiçbir şey tutmuyor! Gerçekten bloggerlık gereği farklı markalar denemek zorunda olduğumdan başka markaların iddialı makyaj temizleme pamuklarını da denemekteyim. Ama Sephora Soft Touch Cotton Pads'in yerini tutmuyor hiçbiri. Bittikçe satın alacağım. 
2. Estee Lauder Advanced Night Repair Göz Kremi: Görseldeki bu tester boy göz kremi(5ml) bir Estee Lauder online alışverişimde sepete eklediğim tester ürünlerdendi. Göz çevresi bakımımda gece ve gündüz günde iki kez olmak üzere bir süredir bunu kullanıyorum. Elimde ürünün tam boyu da var, onu kullandıktan sonra blogda ağırlamayı düşünüyorum. 
3. Estee Lauder Double Light Fondöten: Bilenler bilirler benim için fondöten eşittir Dior'dur. Ama Estee Lauder Double Light Fondöten bu eşitliği biraz esnetmemi sağlayabilir. Gerçekten de hayatımda kullandığım en harika fondötenlerden birisi. Hafiften ortaya doğru bir kapatıcılığa sahip. Cildimin rengine uyumu müthiş. Alerji veya hassasiyete yol açmaması artı puanlar! Doğal bitişi ise tam istediğim şey. Bu fondöteni kullandığımda o kadar çok kişi sordu ki yüzümde ne olduğunu... Hatta az önce sözünü ettiğim doğal bitişi sebebiyle "Yüzünde ne var? Ya da bir şey var mı?" tarzında soruların da muhatabı oldum ;) Çok çok seviyorum. Keşke bitmeseydi.

4. Nivea Essential Care lip balm: Hadi size bir eşitlikten daha bahsedeyim. Lip balm eşittir Nivea! Bu kez o kadar net ve de alternatifsiz. Muadili yok. Benim yaz-kış kupkuru dudaklarımı neme doyuran 
tek ürün bu. Kısa sürede iki tüp bitirmem de bunu gösteriyor zaten. Yeniden alacağım, hep alacağım!

Şubat ayında bitenler bu şekildeydi. Yılın en kısa ayında sadece dört ürün bitirmem bence şaşırtıcı değil:)
Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar