Bu Blogda Ara

26 Mart 2016 Cumartesi

NOTD: Golden Rose Ice Chic Nail Colour 11


Herkese merhaba! Uygun fiyatlı bir oje yazısıyla daha karşınızdayım. Golden Rose'un son dönemde çıkardığı Ice Chic oje serisi oldukça revaçta. Eminim sizler de pek çok Instagram kullanıcısı ve/veya blogger'dan görüp okumuşsunuzdur. Bugün de benim kalemimden Ice Chic serisinin 11 numaralı ojesini okuma vakti! 

Öncelikle ambalajdan başlayalım. Çok şık, sağlam ve de kaliteli duran bir şişeye sahip. Kapağı da renginden ötürü zarif duruyor, ayrıca yuvarlatılmış haliyle sürüş kolaylığı sunuyor. Arkasındaki etikette üretim ve son kullanma tarihi bilgileri yer alıyor. Fırçası ise tam benim sevdiğim gibi orta kalınlıkta. Ojeyi tırnağa uygulamak son derece kolay. 
Parlak bir bitişe sahip. Pırıl pırıl duruyor tırnaklarınızda. Tek katta opaklaşıyor ama tırnak çizgileri belli olduğundan ikinci katı da geçmenizi öneririm. Nitekim görsellerde iki kat sürülmüş halini görmektesiniz. Ojenin kuruma hızı da oldukça iyi.

Işığa göre lilamsı ya da daha grimsilik barındıran bir renk olarak gözüküyor. Bahar aylarına yakışacağını düşünüyorum. 

Ben bu ojeyi Bahçelievler 7. Cadde'deki Golden Rose mağazasından satın aldım. Mağaza yeni açılmış, bilginiz olsun. Standlar dolu dolu, çalışanlar çok yardımseverdi. Fiyatı ise 4.90 idi. Fiyat performans açısından da beğendim. En kısa sürede diğer renklerinden de edineceğim. 

Sevgiler! 

2 yorum:

  1. Ya bu 11-12-15 o numaraları tam bir olay Golden Rose'un! Güle güle kullan şekercim 😘

    YanıtlaSil
  2. Harika bir renk, bayıldım. Sana da çok yakışmış canım ;-)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar