Bu Blogda Ara

9 Mart 2016 Çarşamba

NOTD: Golden Rose 60 Sec. Express Dry No:29

Herkese merhaba! İlkbaharı iliklerimizde hissettiğimiz şu günlere yakışacak bir oje ile yayındayım. Golden Rose markasının Express Dry serisine ait 29 numaralı oje bugünkü konuğum. 

İnce ve zarif bir şişe tasarımı var. 7 ml'lik boyda. Etiketinde üretim tarihi ve son kullanma tarihi bulunuyor. 

Tırnaklarımda baz oje kullanmaksızın 2 kat uyguladım. Tek katta fırça izlerini belli ettiğinden ikinci katı da geçtim. Duruşunu ve parlaklığını çok beğendim. Rengi zaten  harika! Üstelik isminden de belirttiği üzere kuruma hızı çok çok başarılı. Hemencecik kuruyor gerçekten de bu oje. 

Fırçası ise klasik oje fırçası tasarımında. Blogumu takip edenler bilirler, ben kalın oje fırçasını daha çok severim; çünkü görece daha pratik uygulama imkanı bulurum. Ama bu ojeyi sürerken sorun yaşamadım. 

Özellikle kot kumaşıyla uyumuna bayıldım. Ben bu ojeyi yazın Antalya'daki bir avmde bulunan Golden Rose mağazasından satın almıştım. 

Eğer sizler de bahara ve önümüzdeki yaza yakışacak oje arayışındaysanız Golden Rose 60 Sec. Express Dry No:29'a göz atın. 

1 gün gecikmeli de olsa 8 Mart Dünya Kadınlar Günü hepimize kutlu olsun! 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar