Bu Blogda Ara

10 Mart 2016 Perşembe

Notd: Deborah Milano 02 Denim Effect


Merhabalar, 

Gene uygun fiyatlı bir oje yazısı ile karşınızdayım. Havalar Ankara'da yeniden soğuyunca ben de gene makyajda ve ojede koyu renklere yöneldim. Deborah Milano 02 Denim Effect ojeyi birkaç ay önceki bir Watsons alışverişimde sepete eklemiş, ancak çekmecemin bir köşesinde unutmaya terk etmiştim.   

Bu ojenin radarıma yakalanma sebebi elbette ki vermeyi iddia ettiği denim yani kot efekti... Birkaç kez Sephora indirimlerinde denk gelip satın almadığım Nails Inc markasının bir dönem çok popüler olmuş bir Denim ojesi vardı, bana   onu hatırlattı. Bir de elimde lacivert renkli başka oje bulunmadığından satın almayı tercih ettim. Tırnaklarımda baz ojesiz iki kat uygulanmış halini görmektesiniz.

Geniş fırçaları ne denli sevdiğimi biliyorsunuz, artık. Bu ojeyi de çok rahat uygulama imkanı buldum fırçası sayesinde. Kuruma hızı da çok başarılı. İkinci katı geçmek için saatlerce beklemeye gerek yok! Tek katta bile opaklaşıyor ama bölgesel bazı şeffaflıklar kalıyor, o nedenle ikinci katı da sürmenizi öneririm. Üzerinde belirttiği demi-matte yani yarı-mat ibaresinin de hakkını veriyor. Tırnaklarınız tamamen mat hale bürünmüyor. Hafif bir mat doku hissediyordunuz, yalnızca. 

Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama "denim on denim" trendine de bire bir uyuyor bu oje! ;) Çıkarırken de çok sorun yaratmıyor, iyi bir asetonla oldukça rahat temizleniyor tırnaklarınızdan. 

İyi ki almışım dediğim bir oje oldu. Daha sık kullanacağımdan eminim. Eğer siz de güzel bir lacivert oje arayışındaysanız Deborah Milano 02 Denim Effect'i akıllı telefonunuzun bir köşesine not edin. Şu sıralar lacivert tonlu ojelerin de yeniden yükselişte olduğunu anımsatayım! 
Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar