Bu Blogda Ara

9 Mart 2016 Çarşamba

Mekan Keşfi: Chay Tea & Coffee

Herkese merhaba! Sevgili Ankara Etkinlik'in bir başka zarif davetiyle keşfettiğimiz bir mekanı blogumda ağırlıyorum bugün. 

Ankara'da iki farklı şubesi bulunan Chay Tea & Coffee çay keyfi severlere ve kahve tutkunlarına Türkiye ve dünya tatlarını biraraya getirerek pek çok seçenek sunuyor. İçeceklerin yanı sıra farklı damak tatlarına hitap eden yiyecek menüleri de iştah kabartıyor. 

Etkinlik günü mekana ilk ben gittim. Blogger arkadaşlarımı beklerken taptaze  demlenmiş çayımı yudumladım ve nefis kanepelerin tadına baktım. 

Blogger arkadaşlarım gelince de o gün hoşsohbetiyle bizleri ağırlayan Oytun Bey'in önerileri doğrultusunda farklı tür çaylar sipariş ettik. Ancak birbirimizin çaylarından da tattık. Her biri şahsına münhasır ve de çok lezzetliydi. Tepsilerimizdeki kum saati detayı da çok hoşuma gitti. Esprisi şu: Çayınız servis edildikten sonra kum saati bitince bir kez de siz çeviriyorsunuz. O kum akışı da tamamlandıktan sonra çayınız demlenmiş oluyor. 

Kahve için tercihimiz ise gene Oytun Bey'in önerisiyle "Cilveli Kahve"den yana oldu. Chay'ın Cilveli kahvesinin sadece adına değil, tadına da bayıldık! Hatta öyle ki, Instagram'dan da belirttiğim üzere Chay'a gidip de bu kahveden içmeyenlerle konuşmama kararı aldım! ;)

2 şubesi bulunan Chay Tea&Coffee Kızılay Bayındır Sokak 23/A 'da ve Çevreli Caddesi Dik sokak 1/1 Aydınlıkevler'de hizmet vermekte. Twitter'dan da @ChayTandCoffee'yi takibe alabilirsiniz.

Bu güzel etkinlik için sevgili Ankara Etkinlik'e ve Oytun Bey'e çok teşekkür ediyorum. 

Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar