Bu Blogda Ara

15 Şubat 2016 Pazartesi

2016'nın İlk Etkinliği: Tepe Prime Arabica Coffee House'ta Kahve ve Tatlı Tadımı


Herkese merhaba!

Gecikmiş bir etkinlik yazısıyla karşınızdayım. 2016'nın ilk etkinliği sevgili Ankara Etkinlik ve Oburcan'ın davetiyle Tepe Prime Arabica Coffee House'ta gerçekleşti. Snapchat'ten (kullanıcı adım: hilalthefirst) ve Instagram'dan( kullanıcı adım: hilalsblog) takip edenler canlı canlı olanı biteni izlediler. Bu postta ise kaçıranlar veya tekrar o güne dönmek isteyenler için etkinliğimizi aktaracağım.

O günkü etkinlikte sadece Arabica Coffee House'un sahibi Sertaç Beyle tanışmakla kalmadık, aynı zamanda kendisinden kahve hakkında pek çok bilgi aldık. Kendisinin tam bir kahve tutkunu olması sayesinde tahmin edebileceğiniz üzere son derece keyifli bir sohbet gerçekleştirdik. 

Her bir kahvenin türüne özgü pişirilme denklemleri mevcut. Arabica Coffee House'ta tattığınız kahveler o kahve çekirdeğinin özelliklerine göre servis ediliyor. Bizler de syphon yöntemiyle demlenen nefis kahveler tattık. 

Benim gibi sert kahveyle arası pek de iyi olmayanlar için alternatif bir yumuşatma yöntemi olarak süt... 

Arabica Coffee House'ta sadece kahvede değil, tatlılarda da epey iddialılar... Soldaki Marlenka'ya bayılmayan yok. Ama benim tercihim kesinlikle sağda yer alan çam fıstıklı ve limonlu tart. Yolunuz Arabica Coffee House'a düştüğünde kendisini ısrarla isteyiniz! 

Limonlu cheesecake de klasiklerden şaşmayanlar için her daim doğru seçim. 

Arabica Coffee House'ta ev yapımı leziz sandviç çeşitleri de mevcut. Benim önerimse Cheddar sandviç. Sizler de benim gibi Cheddar peynire bayılıyorsanız deneyiniz! 

Bu da o güzel günkü etkinlikten kalan aile pozumuz.

Zarif davetleri için sevgili Ankara Etkinlik ve Oburcan'a tekrar teşekkür ediyorum. Arabica Coffee House'ta gerçekleşen bir önceki etkinlik için buraya tıklayınız. Bir sonraki postta görüşmek üzere.

Sevgiler. 

3 yorum:

  1. Keyifli bir tadım olmuş ne güzel
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Aaa tam da oralarda is yerim deneyeyim o zaman

    YanıtlaSil
  3. bayağı keyifli geçmiş
    ne güzel

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar