Bu Blogda Ara

1 Ocak 2016 Cuma

NOTD: Dior Rouge 999

Hoş geldin 2016! Yılın ilk postundan merhabalar! Yılbaşı sezonun anlam ve önemine ithafen nefis bir kırmızı ojeyi ağırlıyorum blogumda. Dior'un 999 numaralı Rouge isimli harika kırmızı ojesi Duygu Özaslan'da gördüğümden beridir aklımdaydı. Yurtdışına iş için giden teyzemden rica etmiştim, o da sağ olsun beni kırmayıp bu güzel ojeyle buluşturdu! Dilerseniz bir an önce detaylara geçelim!


Dior'un müthiş formülasyonu sayesinde kremsi yapılı ve çok rahat sürülen bir oje Dior 999 Rouge. Tek katta dahi neredeyse şişedeki renk kadar opaklaşıyor! Görsellerde de tek kat uygulanmış halini görmektesiniz. Ancak daha yoğun renk istediğimde ikinci katı da geçtiğimi belirteyim. 

Kalın fırçası tırnağa rahatça uygulama yapmanızı sağlıyor. Ojeyi sürmenizin ardından kısa sürede kuruyor. Özellikle çift kat sürdüğüm günlerde bu özelliği çok büyük pratiklik kazandırdı. 

Yalnız her "kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun" ojelerde olduğu gibi bu ojede de uçlardan soyulma sorunu mevcut. Top Coat işe yarayabilir; ancak ben denemedim. Neredeyse her gün Oje değiştirdiğimden pek de sorun değil benim için. 

Tek bir kırmızı ojem olsun, o da 3 kuruş fazla olsun derseniz Dior 999 Rouge'a bakmanızı öneririm. Benim gibi yurtdışından satın alır/getirtirseniz daha avantajlı şekilde elde etmiş olursunuz. Bu ojeyle beni buluşturan teyzecime tekrar kalpler. 

Sevgiler :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar