Bu Blogda Ara

12 Ocak 2016 Salı

Notd: Catrice Viennart C02 Vienna Rose Woods


Herkese merhaba,

Bugünkü konuğum bir koleksiyon ojesi. Catrice markasının Viennart koleksiyonundan çıkan C02 Vienna Rose Woods isimli ojenin detaylarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Öncelikle şişe tasarımı çok şık, üzerindeki desene bayıldım. Ojenin minicik pembe ve altın rengi ışıltılar bulunuyor, ama kesinlikle  sim değil bu parçacıklar. Parlak bitişli.  Işıltıları asla sim gibi bir doku yaratmıyor. Bu rengi kirli Gül kurusu olarak tanımlayabilirim. 

İki ince kat halinde uyguladım. Kuruma hızı çok başarılı! Kalın fırçası da pratik uygulama yapmanıza yardımcı oluyor. Bana kalırsa fiyat ve performans açısından da tam puan alır. (Net hatırlamamakla birlikte 5 lira gibi bir fiyatı vardı.) Uçlarından soyulmaya birazcık meyilli bir oje, ama kalıcılığını arttırmak isterseniz top Coat sürebilirsiniz.


Bu tür renkleri seviyorsanız olur da bir Rossmann'da denk gelirseniz bakmanızı öneririm. Limited edition yani koleksiyon ürünü olduğu için bulabilmeniz biraz zor. Ben özellikle sonbahar mevsimine yakıştırdım bu rengi. İyi ki almışım! 

Sevgiler.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar