Bu Blogda Ara

31 Ocak 2016 Pazar

I believe in unicorns! Otantik Boncuk alışverişim

Herkese merhaba! Hoş geldin Şubat:)  

Uzun zamandır alışveriş postu paylaşmamıştım. Sıcağı sıcağına harika bir instagram alışverişinin detayları yayında! Instagram'da "Otantik Boncuk" isimli hesaptan harika takılar satın aldım. Detaylar için imleci aşağıya doğru sürükleyiniz!

Öncelikle dış güzellikten söz etmek istiyorum. Her bir ambalaj el emeği göz nuru ve de son derece özenli. Unicorn çizimi ise en en en favorim. 

Unicorn demişken; instagram hesabımı(@hilalsblog) takip edip de benim Unicorn sevgimden ve bu sevgiyi başkalarına da aşılayabilme gücümden haberdar olmayan kalmamıştır herhalde! Hal böyle olunca sevgili @otantikboncuk 'ın hesabında Unicorn broşu görüp bayılmış ve kendisiyle iletişime geçmiştim. Birlikte bu sevimli broşun en sevdiğim renk olan maviyle yan yana gelerek bir kolyeye dönüşmesi hayalini kurduk. Hayalimizin ne şekilde gerçekleştiğini de bu postta görmektesiniz! Kolyenin yanı sıra bir de istediğim renkte boncuklara (ki benim tercihim elbette ki mavi ve de gri oldu) masal bileklik kombininden de  sipariş verdim. Masal bileklikte de Unicorn'a ek olarak Prenses, şövalye, ejderha ve masal kitabı figürleri bulunmakta. Dediğim gibi boncuklar tamamen benim tercih ettiğim renkler. Siz farklı seçenekler talep edebilirsiniz. 

Veee postu kapatmadan önce ev kombini pozu vermeden olmaz! 2,5 ay önce Zagreb'e giderken satın aldığım Unicorn'lu Oysho pijamamla kolyemin uyumu muhteşem! 

Otantik Boncuk'un sahibesine ilgisi, hızla cevap vermesi ve alışverişimi sorunsuza gerçekleştirmemdeki yardımları için teşekkür ediyorum. Otantik Boncuk'un instagram hesabındaki birbirinden cici ürünlere bakmanızı öneriyorum. 
Sevgiler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar