Bu Blogda Ara

29 Aralık 2015 Salı

Tepe Prime Arabica Coffee House'ta All About Eleve'in Blogunun Doğum Günü Partisi


Herkese merhabalar,

2015'in çok keyifli bir etkinliğinden söz edeceğim. Sizlerle daha önceden paylaştığım Pizza Il Forno tadım etkinliğinde tanıştığım, All About Eleve blogunun sahibesi sevgili Didem beni blogunun etkinliğine davet etmişti. Ben de severek katılacağımı belirtmiştim. 12 Aralık 2015 günü Didoşun blog etkinliğine katılmak üzere soluğu Tepe Prime Avenue'deki Arabica Coffee House'ta aldım. Sevgili Didem ve güzel ailesi tarafından sıcacık karşılandım ve yeni tanıştığım bloggerlarla üzeri şekerlemelerle dolu masaya geçtik.


Tatlımo ve Fruit Flowers'ın birbirinden lezzetli tatlılarını firmanın genel müdürü Mahmut Atar'dan dinledik. Özellikle çilek ve muz seven ben çikolata kaplı meyvelere bayıldım. Kesinlikle harika bir hediye alternatifi...Doğum günümde lezzet toplarından oluşturulmuş bir buket Tatlımo ya da Fruit Flowers'a hayır demem!

Didemcim'in ikramları saymakla bitmez! Yılbaşı konseptli kurabiyelerin de her birine bayıldık. 

Ve sevgili Didem'in teyzeciğinin bizler için etkinliğe özel hazırladığı kurabiyeler. Çikolata sosu öylesine yakışmıştı ki bu lezzetli kurabiyelere. Bu vesileyle Didoşun teyzesine bir kez daha teşekkür edelim:) 

Her bir detay öylesine incelikli düşünülerek hazırlanmıştı ki... Hem yılbaşı ruhu hem de kış mevsimi konsepti biraradaydı. Kozalak ve mum sevdalısı ben bayıldım dekorlara! <3

Son dönemlerde yükselişe geçen taze sıkılmış meyve ve sebze suyu konseptli markalardan birisi de bizlerleydi. Juice Love isimli firmanın kuruluş öyküsü ve ürünlerini firma yetkilisinden dinledik. Ayrıca nefis meyve ve sebze sularını tatma fırsatını bulduk. 

Etkinlik mekanı Arabica Coffee House da bizlere kahve tadımı etkinliği gerçekleştirildi. Espressoyla arası iyi olmayan ben bile tattığımız espressoyu beğendim. Ama favorim tabii ki de latte! 

Didemciğimin yaptığı çekilişle Vpleksi Home'dan harika bir akrilik fırça kurusu kazandım. Erken yılbaşı hediyesi oldu benim için. Bir kez daha teşekkür ediyorum.

Etkinlikten  midemizin yanı sıra elimiz kolumuz da dopdolu ayrıldık. Sevgili Didem bizleri erken yılbaşı hediyeleri ile mutlu etti. Neler neler yoktu ki... Mandala çılgınlığında son nokta diyebileceğim kanvas boyama tablosu, le soleil şampuan, flormar 352 nolu Oje, vanilyalı oda spreyi, @mediwelltr 'Den lipbalm, manikür seti ve Ateş düşürücü jel bant paketi ve sevgili @buraliolmayan 'Nin hazırladığı kokulu taşlar(hem de siyaaah beyaaaaz) 

Etkinlik hakkında daha fazla detaya erişmek için Instagram'da  #didosunblogu #allabouteleve hashtaglerine tıklayabilirsiniz. Sevgili Didemciğime her şey için tekrar teşekkür ediyorum. Ürünleri deneyimledikçe, boyadıkça, kullandıkça burada ve Instagram'da paylaşacağım. 

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar