Bu Blogda Ara

11 Aralık 2015 Cuma

Pizza Il Forno Arsia Şubesinde Lezzetli bir Etkinlik


Bundan birkaç hafta önce Pizza Il Forno resmi Instagram hesabında "2 arkadaşını etiketleyerek yorum bırak, Pizza Il Forno'nun Arsia şubesinde arkadaşlarınla lezzetli bir akşam geçir" tadında bir yarışma düzenlemişti. O yarışmaya ben de arkadaşlarımı yorumda etiketlemek suretiyle katılmış; ancak kazanamamıştım. Beni etiketleyen arkadaşım(ve aynı zamanda da okuldaşım <3) sevgili @acicikolata yarışmanın kazananlarından biri olarak beni Pizza Il Forno'nun Başkent Üniversitesinde açılan Arsia şubesine davet etti. İlk giden ben olunca da sizlere şöyle bir upuzun masa görüntüsü fotoğrafladım. 
 

Pizza Il Forno'nun lezzetli menüsü... İnsan pizza isimlerini okurken bile mutlu oluyor!


Buyurun, etkinlik masamıza gelen lezzet çemberi.... Bol malzemeli, besleyici ve çok nefis. Anlatılmaz, tadılır! 

Bir başka güzellik; altı muhteşem lezzette makarna, üstü halis ve de incecik Türk pastırması...

Tatlıya geçiyoruz Marshmellow ve bisküvi; malum harika bir çift. Pizza Il Forno mutfağından çıktığı için de çok başarılıydı, haliyle.

Vee geldik benim en favorime. Ben ne zaman Pizza Il Forno'ya gitsem (ki genelde okuluma yakın olduğu için Yıldız şubesini tercih ediyorum. Orada her an karşılaşabiliriz, o derece seviyorum ve gidiyorum!) mutlaka Nutellalı pizza söyler, ekstra çilek ve/veya muz da ekleterek pizzamı kişiselleştiririm! Etkinlik akşamında bizlere sade Nutellalı pizza düştü. İncecik hamuru ve Nutellanın enfes tadıyla bütünleşince harika bir kapanış yapmış olduk, böylelikle.

Öte yandan yeni insanlar tanımak anlamında da harika bir etkinlikti. Asena'nın diğer davetlisi sevgili Didem( All about Eleve) ile de tanıştık, kaynaştık, bol bol muhabbet ettik. Hatta öyle ki Didemcim beni blogunun doğum günü etkinliğine davet etti. (Detaylar yakında) 

Pizza Il Forno'yu keşfetmediyseniz üç şubesinden birine(Yıldız, Bilkent, Başkent Arsia) mutlaka uğrayınız, benim klasik tercihlerimden Kavurmalı Pizza, Şarküteri Pizza ve/veya Nutellalı Pizza sipariş ediniz. Bu keyifli etkinlik akşamı için başka Utku Bey olmak üzere tüm Pizza Il Forno ekibine ve daveti için Asenacığıma tekrar teşekkür ediyorum. 
Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar