Bu Blogda Ara

11 Aralık 2015 Cuma

Out of stock: October-November 2015

Hatırı sayılır bir aradan sonra tekrar merhabalar. Instagram'dan takip edenlerin bildiği üzere bir süredir Zagreb'deydim. Haliyle hem gezme hem de toplantıya katılma derken bloga ara verdim. İki ayda bir yayınladığımdan biten ürünler de birikti. Buyurun derhal tükenenleri inceleyelim, yorumlayalım.

1. Benefit Gimme Brow: En sevdiğim kaş ürünü. Yeri doldurulmaz. Her daim bir tane mutlaka makyaj çekmecemde bulunur. Detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz. 
2. Nivea Dudak Balmı: Hiç şüphesiz piyasada bir sürü dudak Balmı seçeneği var. Ama bana kalırsa dudak Balmı denilince efsane bir marka var; o da Nivea. Bu da makyaj dolabımın demirbaşlarından. Bittikçe alınası!
3. H2O Göz kremi: Bu ürün Makyaj Trendi alışverişimde(okumak için tık tık)  tester olarak gönderilmişti. Severek kullandım. Jel yapılı, başarılı bir göz kremi. Tester boy olduğu için fazla yorum yapamıyorum ama göz altlarımda herhangi bir hassasiyet, alerjik reaksiyon vsye yol açmamasıyla benden tam puan aldı. 
4. Estee Lauder Pleasures çanta boy parfüm: Sanırım 2 sene öncesinin Estee Lauder Blockbuster hediyesiydi. Bana kalırsa Estee'nin en ferah, temiz kokulu, mis parfümlerinden birisi. İleride mutlaka tam boyunu alacağım.


5. P.S Love This Makyaj Temizleme Pedleri: Bu ürünü deneme amaçlı Primarktan almıştım. Bu kadar memnun kalacağımı bilseydim ikişer paket daha stoklardım bavula ;) Sephora Makyaj temizleme pamuklarından ne kadar razıysam bu üründen de o kadar razıyım:) Bir başka Primark seferimde paket paket alışveriş sepetime eklenecek!
6. Sephora Soothing cleansing milk: Yaklaşık 2 aydır makyajımı tamamen çıkardıktan sonra pamuğa Sephoranın bu temizleme sütünü döküp tüm yüzümün ve göz kapaklarımın üzerinden geçiyorum. Kalıntıları söküp atıyor.Çok beğendim. Yeniden alabilirim.
7. Clinique  Moisture Surge Intense: İşte benim favori sonbahar nemlendiricilerimden biri daha. Nemi, yapısı kuru-karma cildime sonbaharda çok iyi geliyor. Ama mevsim kışa dönerken değiştiriyorum kendisini daha yoğun bir nemlendiriciyle. 

Bitenler bu şekildeydi. Aralık sonunda daha geniş kapsamlı bir bitenler postu gelecek. Zira şimdiden tükenen 6-7 parça kozmetik ve bakım ürünü birikti:)

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar