Bu Blogda Ara

31 Aralık 2015 Perşembe

Out of Stock December 2015

Herkese merhabalar, 

Koskoca bir yılı daha uğurluyoruz. Biten ürünler epey bir kalabalık. Hadi hemen arkalarından konuşmaya başlayalım:) 

1. Seranem Nemlendirici Bakım Kremi: Bu kreme şuradaki yazımda detaylıca yer vermiştim. Benim
için en büyük artısı bitkisel içerikli ve nemlendiriciliği gayet başarılı bir el kremi olmasıydı. Yeniden alabilirim.

2. Yves Saint Laurent Forever Youth Liberator Göz Kremi: Mini minnacık bir deneme boyu olmasına rağmen ben bu kremden çok memnun kaldım. Kullandığım en iyi göz kremlerinden birisi olabilir. Elimdeki göz kremleri bitince tam boyunu almayı düşünebilirim. 

3. Eglantine Günlük Yüz Kremi: 2015'te tanıştığıma memnun olduğum markalardan birisi de Eglantine. Yazısını daha önce burada yazdığım günlük yüz kreminden de oldukça memnun kaldım. Fiyat performans oranı gerçekten çok iyi. 

4. Eglantine Tırnak Cilası Temizleyici: Arkasından ağlamak serbest:) Elimdeki tüm aseton ve oje çıkarıcılar giden Eglantine Tırnak Cilası Temizleyici'ni aratıyor maalesef:( Hakkında detaylıca bilgilenmek isteyenleri şuraya davet ediyorum.

5. Sephora Express Nail Polish Remover: Bir başka başarılı aseton. Neyse ki yedeği var:) Açık konuşalım; ben normalde süngerli asetonları pek sevmem. Ama Sephoranınki başka! Gerçekten çok başarılı. Koyu renk ojeleri bile saniyeler içinde çıkarması beni benden aldı! İndirim dönemlerinde aklınızda bulunsun. 

6. Nivea Invisible Deodorant: Artık hepimiz biliyoruz ki, bitenler postu en az 1 deodarantsız sonlandırılamaz:) Nivea'nın beyaz iz bırakmayan ve sarı leke karşıtı olan deodorantını severek kullandım. Gerçekten sözünü tutuyor:) Yeniden alacağım. 

7. Bio True Lens Solüsyonu: Gene biliyoruz ki lens solüsyonu bitirmeden de tam anlamıyla ürün bitirmiş sayılmam:) En sevdiğim lens solüsyonumdan bir şişe daha devirdim;)

8.Sephora Waterproof Eye Makeup Remover: Bilenler bilir, ben çift fazlı makyaj temizleyicisi de pek sevmem:) Ama Sephoranınki gene başka! Göz kapaklarınızda yağlı his bırakmadan makyajınızı güzelce söküp çıkarıyor. Seyahatlerde de çok faydasını gördüm bu miniğin. Tam boyunu gayet tabii alabilirim:)

9. Clinique Rinse-Off Foaming Cleanser: Yüzümü temizlemek için bir süredir kullandığım üründü. Clinique'in cilt bakım ürünlerini genelde seviyorum. Bu ürün de bu anlamda istisnai değil. Cildimde herhangi bir hassasiyet veya alerjiye neden olmamasına da artı puan.

10. Bobbi Brown Instant Long-Wear Makeup Remover: Bir başka seyahat dostu ürün! Bobbi Brown online alışverişimde deneme boy olarak gönderilmişti. Daha çok göz makyajımı temizlemek için kullandım. Herhangi bir sorun, alerji, hassasiyet yaşamadım. 


11. Lancome Vissionarie Nemlendirici: Arkasından ağlanası bir diğer güzellik. Favori kış nemlendiricim bitti a dostlar:) Tabii ki de yedeği var; ama Ankara soğuğuna maruz kalmaktan o kavanoz da günbegün azalıyor, adeta gözümün önünde eriyor! :) Neden bu kadar melankoliğe bağladığımı daha iyi idrak etmek için özene bezene yazdığım yazımı buraya tıklamak suretiyle okumanızı salık veririm.

12.Essie Fiji Oje: Onu bilmeyen, duymayan, sevmeyen var mı bilmiyorum! O bizim gözbebeğimiz! Sevgili Görkem Karman sayesinde tanışıp aşık olduğumuz ve Essie'nin Türkiye pazarından çekilmesiyle karalar bağlayıp şişe şişe stokladığımız renk. O bir Fiji! Görseldeki şişede halen bir miktar ürün var.(1 veya 2 kullanımlık) Fakat ne yazık ki yapısı bozuldu. Yurtdışına çıktığımda 2 şişe stoklamıştım Allahtan:)  Ojenin tırnaktaki duruşu, kaç katta opaklaştığı, yapısı ve diğer tüm detaylarının yer aldığı yazımı şurada okuyabilirsiniz.

13. MAC CremeSheen Glass Boy Bait: MAC',n Cremesheen serisi benim en sevdiklerimden. Bu mini glossu da bir Elca ziyaretimde yılbaşı koleksiyonu seti halinde bulup satın almıştım. Çok hafif, parlatıcı niyetine gündelik olarak veya yoğun göz makyajı yaptığınızda dengeleyici görev görecek şekilde kullanılacak bir glass. Yapış yapış olmaması ve dudağı nemlendirmesi de benim için artı puanlar. Elimde onlarca gloss olmasaydı tam boyunu alırdım. 

14. Clinique Black Honey ruj: Bakalım kendisini ne zaman ve nasıl almışız? :) Evet, burada bahsettiğim üzere Clinique Onlinedan bu tester ruj için alışveriş yapmışlığım var ;) İyi ki de yapmışım ama! Sonbahar-kış dönemlerinin vazgeçilmezi olur kendisi. O kadar özel ve güzel bir renk ki... Yakında detaylı incelemesini yapma sözü veriyorum.

15. Clinique Super Defence Göz Kremleri: Biri minik, öteki görece daha büyük bu iki krem gene bir Clinique online alışverişimle birlikte kargolanmıştı. Büyük olanı yazın kullandım. Herhangi bir sorun yaşamadım. Ancak son kullanma tarihlerine yaklaştıklarından bitenler içinde yer aldılar. Birazdan 2015 yılı  gibi sonsuzluğa gönderilecekler!


2015 yılının son bitenler postu da bu şekildeydi. Herkese sağlıklı, mutlu, başarılı, her anlamda kazançlı ve bereketli bir yıl dilerim. 2016'da daha fazla şey paylaşmak ve gitgide daha da büyümek umuduyla...

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar