Bu Blogda Ara

22 Aralık 2015 Salı

Bonelli Etkinliği

Yaklaşık 1 ay önce sevgili Ankara Etkinlik'in davetiyle Tunalı Hilmi Caddesi üzerindeki Çağdaş Market'te Bonelli ile lezzetli bir tadım etkinliği gerçekleştirdik. İlk etapta firma yetkililerinin bilgilendirmeleri eşliğinde nefis ekmekleri zeytinyağı kaselerine banarak tattık. Ardından birbirinden nefis sandviçleri mideye indirdik. Görünüşleri harika olan bu sandviçlerin her biri ayrı güzeldi. Benim favorim ise rozbeef! 

Ekler pastayı sevmeyen var mıdır? Ben küçüklüğümden beri bayılırım. Çağdaş Market'te tattığımız ekler de hem tazecik hem de çok lezzetliydi. 

Bakınız çikolatalı-muzlu ekleri ağzıma götürmeden kırmızı Oje detaylı elimle estetik tutuşumu sevgili Lariendijital fotoğrafladı:) 

Gene Lariendijital 'in objektifinden Ankaralı bloggerlardan bir kuple! Bir yandan tadım yapıyor, diğer yandan sosyal medya hesaplarımızı güncellemek suretiyle takipçilerimize bilgiler veriyoruz:) 

Bu da aile pozumuz. Evet, bu kare de Lariendijital tarafından yakalandı:) 

Her etkinlikte olduğu üzere yeni bloggerlarla tanışma imkanı bulduğum bu güzel tadım etkinliğinde bizleri bir araya getiren sevgili Ankara Etkinlik'e çok teşekkürler <3 

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar