Bu Blogda Ara

12 Aralık 2015 Cumartesi

Ankara'daki En Nefis Kahve Dükkanı: Grano Coffee & Sandwiches


Bugün sizlere şehrimdeki ennnn favori kahve dükkanından söz edeceğim. Beni Instagram'dan(@hilalsblog) takip edenler yaklaşık bir yıldır profilimi süsleyen Grano etiketli kahve bardaklarına fazlasıyla aşinalar... Hatta beni yakından takip eden ve önerilerimi ciddiye alanlar en sevdiğim Grano sandviçinin Peynirli Tramezzini olduğunu da bilirler! (Zira sözünü ettiğim kişiler Granoyu ziyaret edip sevdiğim tatları denemiş, Granoya bayıldıklarını ifade eden Instagram kareleri yüklemiş ve bana teşekkür etmişlerdir!) 


Açıkçası Grano Ankara açıldığı günden beri her şeyiyle(dekoru, çalışanları, lezzetli yiyecek ve içecekleri, sıcak ortamı vs.) çok sevdiğim bir cafe... Bunca süredir severek ziyaret etmemden ötürü bu güzel mekanı blogumda da ağırlamak istedim. Hadi gelin şimdi hep birlikte bu kapıdan içeri girelim ve beraberce keşfedelim Grano'yu.

Öğle arasında veya akşam iş çıkışında arkadaşlarla kahve içerken hoş sohbet edilebilecek masalar Grano'nun ufacık tefecik ama içi dolu turşucuk mekanına pek çok güzel anı sığdırabilecek nitelikte.

Tuğla görünümlü duvar detayları bana Avrupa'yı anımsatıyor ve pek bir hoşuma gidiyor!

Geldik kasaya... Nefis İtalyan kahveleri arasından seçim yapmak zor. Benim tercihim yukarıda da belirttiğim üzere genelde Mocha. Ama Latte siparişe ettiğim de olmuyor değil. Espresso severliğiyle meşhur bir arkadaşımın dediğine göre de Espressosu efsaneymiş, duyurulur!

Özenle paketlenmiş kahve çekirdekleri de evinizde lezzete ve kahve keyfine kaldığınız yerden devam etmek istersiniz diye sizlerle buluşmayı bekliyor:)

Diyelim ki sabah aceleyle evden çıktınız, ama ayılamıyorsunuz. Bu yüzden kahve almak için Grano Ankara'da soluğu aldınız, ama kahvaltı sözcüğünün "kahve-altı"ndan türediğini düşündünüz bir an. Evet, evet aceleden kahvaltıya vakit bulamamıştınız. İşte, tam da öyle çılgın tempolu sabahlar için nefis kruvasanlar kasanın yanında hazır ve nazır kahvenizin altı olmak için sizi bekliyor:)

Kasanın karşısındaki dolabın kapağı görseller ve kahveye dair bilgilerle donatılmış. Materyaller belirli aralıklarla güncelleniyor.

Geldik yiyeceklere... Soğuk sandviçler, tazecik salatalar, lezzetli tatlılar öğlen veya akşam artık tercihinize göre bu raflarda yolunuzu gözlüyor. Benim favorim, gözbebeğim Çok Peynirli Tramezzini de en sol köşede yer alıyor! En sevdiklerimi sık sık yineliyorum, çünkü bitmelerinden korkuyorum:) Lütfen bana da bırakın, olur mu;)

Geldik Grano Ankaradaki son keşiflerimden birisine. Biliyorsunuz son dönemlerde taze sıkılmış meyve ve sebze suyu karışımları cam şişelerde pek çok yerde karşımıza çıkıyor. Bu meyve ve sebze sularının en popülerlerinden birisi de JuJu markası. Grano'yu ziyaretlerimden birisinde pancar içerikli olan bordo şişelerden birisini tercih ettim. Bayıldım! En kısa zamanda başka aromalarını da deneyeceğim.

İşte benim Grano'daki kitap-kahve köşelerimden biri. Soğuk kış günlerinde Grano gerçekten de iyi bir fikir.


Her hafta yenilenen ve her seferinde gülümseten haftanın sözü...

Lezzet için takip etmeniz gereken ok... :)
Vee 2015'in son demlerine yaklaştığımız şu günlerde Grano sizleri tepesinde şirin Noel baba bulunan çam ağacıyla karşılıyor. Mekanın içinde de şu sıralarda da yılbaşı süsleri mevcut. Bir de yılbaşına özel Christmas latte isimli yepyeni kahveleri satışta. Ben çok beğendim, sizlere de tavsiye ederim.

Dedim ya, Grano'da her an bana rastlayabilirsiniz! :) Elimdeki Kahve Dergisi Ankara'daki üç güzel kahve mekanına yer verdiği sayısında Grano Coffee&Sandwiches'ten de bahsetmiş! Müthiş bir haber bu, diye düşünerek bu pozu verdim. Konuyu biraz dağıtmış gibi olacağım ama, yerdeki rengarenk karolar sizce de harika değil mi? :)

Böylelikle bir yazının daha sonuna geldik. Yolu Ankara'dan geçen tüm kahveseverlere Grano'yu ziyaret etmelerini tavsiye ediyorum. 

Sevgiler! 



1 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar