Bu Blogda Ara

2 Kasım 2015 Pazartesi

Revlon 705 Gray Suede Oje


Bugün blogda Bay Grey yok belki ama Revlon 705 Gray Suede Oje var! Emin olun bugünkü konuğum en az Bay Christian Grey kadar merak uyandırıcı bir ton;)


Ülkemizde Watsons Türkiye tarafından satışa sürülen Revlon markasının hemen hemen her ürünü(ruj, fondöten, kapatıcı, far) geniş kitlelerce seviliyor. Ben de Kurban Bayramında Revlon markasının tanımlanan "2. Ojede %50 indirim" kampanyasıyla iki adet Oje aldım. Revlon'un oje standında hatrı sayılısı derecede renk seçeneği olduğunu belirteyim. Ancak ben tercihlerimden birini doğal tondan yana kullandım.

705 Gray Suede kremsi yapıda. Klasik Oje fırçasına sahip. (Yani bildiğimiz, senelerdir alışkın olduğumuz ince fırçalı) Ben her ne kadar ojede kalın fırça rahatlığına alışsam da bu ojeyi uygularken sorun yaşamadım. Ojenin hızlı kuruduğunu da söylemeliyim. Görsellerde 2 kat uygulanmış halini görmektesiniz. 


Ojede kalıcılık çok sık Oje değiştirdiğim için bende bir kriter değil. Ama meraklısına not düşerek; bu ojenin yaklaşık 3 gündür uçlarından dahi soyulmadan sapasağlam durduğunu ekleyeyim. 



Nude Oje sevenler 705 Gray Suede'e mutlaka bakmalı. Revlon ojeler Watsons Türkiye indirimsizken 9.99TL civarına satılıyor. Fiyat performans açısından oldukça başarılı. Sevgiler! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar