Bu Blogda Ara

10 Kasım 2015 Salı

Pandora #UnutulmazAnlar Next Level Mağazası 2015 Sonbahar-Kış Lansmanı


Instagram'dan takip edenler bilirler (bkz. @hilalsblog), geçtiğimiz haftalarda MAG Dergisi ekibinden harika bir lansman davetiyesi almıştım. Ancak o gün dekanımızla toplantımız olduğundan davete gitmem oldukça zor gözükmekteydi. Deyimin tam anlamıyla, "iki gönüllü" olmuştum. Bir yandan zihnim değerlendirme toplantısının gündemiyle meşgul, diğer taraftan Pandora'nın yeni charmlarının ışıltısı cezbediyor. Ne mi yaptım? Pandora bilekliğimi taktım, toplantımın erken bitmesini umdum veeee okula gittim. Instagramdan Pandora lansmanı davetiyesinin üzerine yerleştirdiğim bilekliğimin fotoğrafını paylaşırken sevgili takipçilerimden toplantımın erken bitmesi ve böylelikle davete icabet edebilmem hususunda şans dileklerini üzerime yağdırmalarını da rica etmeyi unutmadım, tabii. Sonuç mu? Dekanımızın son dakikada işinin çıkması, haliyle toplantının yalan ayy pardon yani iptal olması ve benim hooop soluğu Next Level AVM'de almam... Bu uzun betimlemelerle bezeli girizgahın ardından dilerseniz davetin detaylarına geçelim.


Ben varıncaya dek yeni koleksiyonun tanıtımı yapılmıştı. Ona yetişemesem de Pandora mağazasındaki çekici vitrinleri fotoğraflamaktan geri durmadım, elbette! :)


Pandora geniş charm koleksiyonuyla herkese ve her keseye hitap edecek seçeneklerle dolu... Bileklikle hikaye oluşturma fikri bana son derece orijinal geliyor. Düşünsenize, hayatınızla alakalı önemli anları, kararları, kutlamaları somutlaştırdığınız charmlar ile bileğinizde şık bir anılar dizgesi taşıyorsunuz. Baktıkça bilekliğinizi oluşturan charmların sembolize ettiği değerleri hatırlayıp mutlu oluyorsunuz. Ve de o bileklikte oluşturduğunuz hikaye tamamen size özgü nitelik gösteriyor. Tıpkı sizin gibi eşsiz, biricik, çok çok çok değerli...


Öte yandan Pandora'nın Next Level Mağazası benim için ayrı bir öneme sahip. Geçtiğimiz doğum günümde babamın hediyesi sayesinde ben de bir Pandora bileklik hikayemi yazma sürecine başladım. Bu ilki iyi ki  Pandora Next Level'da yaşamışım diyorum. Çünkü söz konusu şube son derece ferah, ürün çeşidi bol, çalışanlar ilgili, güleryüzlü ve de oldukça yardımcı....


Buraya dek sadece bilekliklerden konuştuğumuzun farkındayım. Ancak Pandora'nın birbirinden şık yüzük ve kolye seçenekleri de mevcut. Özellikle yaprak detaylı olan yüzükleri benim favorim! Yılbaşı da yaklaşıyor, hani...:) Evrene ya da Noel Baba'ya mesajımızı böylelikle bırakmış olalım;)


Aslına bakarsanız sadece yapraklar değil, mağazadaki her şey ışıldıyor! 


Pandora hayranlarının birbirinden iddialı ürünler arasında alışverişe daldığı bir kareyle de postu kapatalım.


Davet için MAG PR'ın değerli çalışanlarına bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. En kısa zamanda kendi Pandora hikayemi bilekliğim ve charmlarım eşliğinde anlatma sözü veriyorum. 

Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar