Bu Blogda Ara

2 Kasım 2015 Pazartesi

Catrice Viennart C01 Nude Nouveau Ruj


Herkese selamlar!

Bildiğiniz üzere Türk bloggerlar ve kozmetikseverler olarak Catrice markasının ülke sınırlarımıza girişini coşkuyla kutladık! Bugün de sizlerle Rosmann'daki Catrice standından aldığım bir ürünü sizlerle paylaşacağım.

Viennart koleksiyonu aslında Catrice'in geçen sene Avrupa'da piyasaya sürdüğü yılbaşı koleksiyonuymuş. Gerek ambalajları gerekse ürünleri çok hoşuma gittiğinden ve koleksiyon ürünü olduğundan sınırlı sayıda getirildiğini bildiğimden birkaç ürün(2 oje, 2 ruj) satın aldım. 



Catrice Viennart koleksiyonunda 3 adet ruj bulunmakta. Ben elime swatchladığım bu rengi çok sevdim. Hafif pembelik veren, içinde minik altın rengi ışıltılar bulunan hoş bir Nude ruj. Dudağıma verdiği yoğun nemi de çok seviyorum. Bu nem desteğiyle sonbahar ve kış aylarının favorisi olabilecek nude rujlar arasında. 

Çok hafif bir kokusu var rujun, bana kalırsa vazelin gibi kokuyor. Ama bu kokuyu ancak uygulama anında alıyorsunuz, sonrasında değil. Kesinlikle rahatsız edici değil benim açımdan. Ruj nemlendirme özellikli ve doğal bir tonda olduğundan dudağınızı opaklaştırana dek birkaç kez üzerinden geçmeniz gerekiyor. 


Yanılmıyorsam fiyatı 15 TL civarında. Uygun fiyatlı ruj arıyorsanız öneririm. Limitli sayıda olduğunu unutmamakta ve acele etmekte fayda var;) Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar