Bu Blogda Ara

1 Ekim 2015 Perşembe

NOTD: Essie Wrap Me Up


Herkese selamlar,

Bugün blogumda ülkemizden çekilen bir markanın, Essie'nin şahane bir ojesinden söz edeceğim. Wrap me Up isimli bu oje Essie'nin bir süre önce çıkardığı kaşmir mat serisine ait. Ben bu ojeyi yurtdışından yaklaşık 8 Euro civarına aldım. Aldığım günden beridir de severek kullanıyorum. 

Her şeyden öte; rengi nefis. Her mevsime uygun, tertemiz bir renk. Üstelik sürdüğünüzde tırnaklarınızı bakımlı gösteriyor. Kalın fırçası ile ojeyi uygulamak son derece pratik. Kuruma hızı da oldukça iyi. Kaşmir mat serisine ait olduğundan kuruduktan sonra hemen matlaşmaya başlıyor. Ancak bildiğimiz mat ojelerin tırnak yüzeyinde oluşturduğu o kuru mat yapı bu ojede yok. Tırnaklarınıza dokununca mat ama yumuşacık bir doku ile karşılaşıyorsunuz. Sanırım kaşmir ismini de buradan alıyor. 

Aşağıdaki görsellerde baz oje sürmeksizin 3 kat uygulanmış halini görüyorsunuz. İki kat ojenin opaklaşması için yeterli. Ama üç kat bence daha şık duruyor ve şişede duran renge yaklaşıyor. Bu ojenin tek sıkıntısı uçlardan hemen soyulmaya başlaması... Ben hemen hemen her gün oje değiştirdiğimden bunu çok sorun etmem ama bu ojenin bir gün içinde soyulmaya başlaması benim gibi sabırlı birisi için bile sıkıntı yaratıyor! ;) Bir de sürerken dikkatli olmak gerekiyor; yoksa fırça izi bırakabiliyor tırnakta. 


Son pozla da "Hoş geldin Ekim, bizlere güzel davran lütfen!" diyelim. ( Meraklısına not; yüzüğüm Nihan Atakan Jewellery. )


Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar