Bu Blogda Ara

9 Ekim 2015 Cuma

NOTD: Ciate 018 Vintage Oje


Herkese merhaba!
Mevsimin değişmesi, havaların günden güne soğuması yalnızca kıyafet ve aksesuar tercihlerimizi değil, kozmetik çekmecelerimizi de etkiliyor. Yazdan sonbahara geçişte fondötenlerimizi ön raflara alıyor, bordo-mürdüm-kırmızı-(ya da bu sezonun öne çıkan trendi olan) mora çalan rujlarımızı çıkarıyor, kızılı ve kahvesi bol farlarımızı daha da sık kullanıyoruz. Oje tercihlerimizde de elimiz koyu tonlara uzanıyor. 

Bugün sizlere tam da bu mevsime yakışacak bir ojeyi tanıtacağım. Ciate'in 018 numaralı, Vintage isimli ojesini Almanyadaki Kaufhof'tan 0,99 cente(dikkatinizi çekerim, 1 Euro bile değil!) satın almıştım. Ülkemizde sephoralarda 40 küsür TL 'ye satılan bir oje için çok çok makul bir fiyat. Her Ciate ojede olduğu gibi kurdeleli ve şık bir ambalaja sahip. 

Haki rengi sonbahara birebir yakışan bir renk. Üstelik bu sezonun gözde tonları arasında. Ben bu ojeyi hem mevsime hem kendime çok yakıştırdım. Görsellerde baz Oje uygulamaksızın 2 kat sürülmüş halini görmektesiniz. Tek katta bile mükemmel opaklaşıyor. Kremsi yapıda. Renk zaten şahane!


Farklı ışıklarda da bu şekilde görünüyor. 2015 sonbaharının favori tonu budur! 



Olur da Sephora indirimde filan denk gelirseniz kaçırmayın! 
Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar