Bu Blogda Ara

21 Eylül 2015 Pazartesi

Revlon Colorburst Lip Butter 50 Berry Smoothie Ruj

Herkese yeniden merhaba! Bugünkü konuğum bir süredir çok severek kullandığım bir ruj serisinden yeni bir renk. Girizgah birazcık karışık oldu, farkındayım. Açıklayacağım ne demek istediğimi;)
Yaklaşık 1,5 aydır Revlon markasının Colorburst Lip Butter serisindeki 25 numaralı Peach Parfait isimli rengi severek kullanıyorum. Bildiğiniz üzere Watsons Türkiye yaklaşmakta olan Kurban Bayram'ını fırsat bilerek güzel bir bayram indirimi yaptı. Ben de bu indirimde Revlon Colorburst Lip Butter serisinden iki yeni rengi koleksiyonuma kattım. Bugün bu renklerden 50 numaralı olanı; yani Berry Smoothie'yi mercek altına alacağım! 


Revlon'un Colorburst Lip Butter serisinin en güzel özelliği nemlendirici yapılı rujlardan oluşması. Ayrıca geniş renk skalası ve dolayısıyla her zevk ve ten-dudak rengi kombinasyonuna hitap edecek rujları bünyesinde barındırmasına da benden artı puan. Rujlar genellikle sheer diye tabir edilen yapıda. Yani tam örtücülük, yoğun renk beklemeyip hafif yapı ve hafif renk sevenlere yönelik. Rengini vermesi için birkaç kat geçmek gerekiyor. Bana kalırsa bu serinin rujları özellikle yaz ve ilkbahar aylarına uygun yapıdalar. 
Dediğim gibi bendeki Peach Parfait'yi çok beğenince Berry Smoothie'yi de indirimde satın aldım.


Aşağıda günışığındaki swatch'ını görmektesiniz. Aldığım günden beri yani 3-4 gündür severek kullanıyorum. Benim kupkuru dudaklarımı gayet güzel nemlendirerek hafifçe de renk veriyor. Berry Smoothie'nin içerisinde incecik ve de belli belirsiz ışıltılar var. Özellikle gündelik kullanıma son derece uygun bir ruj olduğunu düşünüyorum. 


Revlon Colorburst Lip Butter serisi Watsons Türkiye şubelerinde indirimsiz olarak 29,99 TL'ye satılıyor. Ben bu bayramda tanımlanan %40 indirimle yaklaşık 18 TL gibi bir rakama bu rujlardan edindim. Fiyat ve performans açısından bu rujları oldukça verimli bulduğumu söylemeliyim. Eğer bahsettiğim özellikler bu ruju sizler için çekici kıldıysa indirim döneminde incelemenizi tavsiye ederim. Sevgiler ve görüşemezsek şimdiden iyi Bayramlar! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar