Bu Blogda Ara

23 Eylül 2015 Çarşamba

Golden Rose Wow No.18 Oje

Herkese selamlar! 

Bugün blogumda şeker gibi bir ojeyi ağırlıyorum. Bu ojeyi bana yakın zamanda Sırbistan'ı ziyaret eden sevgili teyzem hediye etti. Golden Rose'un Wow serisine ait bir Oje. Türkiye'de var mı, inanın bilmiyorum; çünkü hiçbir Golden Rose kioskunda denk gelmedim. Ama ülkemizde yoksa bile gelir diye düşünüyorum.
Benim bugün tanıtacağım renk 18 numara. 6 ml'lik minik bir şişesi var. Üzerinde Sırpça yazsa da üretim ve son kullanma tarihlerini rakamsal olarak görmek mümkün. Çantaya atmak için de seyahatte yanımızda taşımak için de oldukça ideal bir boyutta. Rengi ise tam yazlık. Elde ve ayakta harika duruyor. 


Görsellerde iki kat uygulanmış halini görmektesiniz. Ojenin kuruma hızı da iyi. 




Fırçası ne kalın ne ince; bence şişenin boyuna göre gayet uygun. Ojeyi uygulamak da oldukça pratik. Tek katta bile opaklaşmasını da sevdim. Ayrıca ilk defa böyle parlak hatta hafiften neona dönük bir pembe tonu elimde sırıtmıyor! 



Ben bu ojeyi çok sevdim. Teyzem sağ olsun; iki farklı rengini(biri mavi, ötekisi kırmızı) daha getirmiş bana. Deneyince onlara da blogumda yer vereceğim. Sevgiler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar