Bu Blogda Ara

20 Ağustos 2015 Perşembe

Essence Liquid Lipstick 02 Beauty Secret İlk İntiba Yazısı


Herkese merhaba! Instagram'dan beni takip ettiğiniz için yurtdışında olduğumu bildiğinizi varsayıyorum. Eğer hala takipte değilseniz ancak benimle Avrupa'da dolanmaya can atıyorsanız kullanıcı adım @hilalsblog!
Girizgâhı bu şekilde yapmamın sebebi Almanya'dan aldığım ve bildiğim kadarıyla ülkemizde henüz satışa sunulmamış bir ruj serisine ait bir üründen bahsedecek olmam. Almanya denilince akla Essence markası geliyor. Gerçekten de Almanya'daki büyük ya da küçük pek çok parfümeri ya da drugstore benzeri mağazalarda Essence'in devasa stantları yer alıyor. Üstelik Türkiye'de alışkın olduğumuzun aksine talan edilmiş halde değil, dopdolu vaziyette karşınızda süzüm süzüm süzülüyor;) Fiyatlar ise tıpkı Türkiye'deki gibi oldukça makul. Euro üzerinden etiketlenmiş fiyatları Türk lirasına dönüştürdüğünüzde üç aşağı beş yukarı benzer rakamlara ulaşıyorsunuz. 
Essence'in yeni çıkardığı Liquid Lipstick serisi ziyaret ettiğim Müller isimli alışveriş merkezinde dikkatimi çekince 02 Beauty Secret numaralı ve isimli rengine uzandım. Yaklaşık 5 ya da 6 renk arasından daha doğal duracağını düşündüğüm gül kurusunu seçtim. 


Ürün hafif şeker kokulu. Dudaklarınızı yaladığınızda o şekerli tadı alıyorsunuz. Aşırı yoğun olmadığından kesinlikle rahatsız edici değil.

Gloss olmasına karşın ruj Şekline benzetilmiş ambalajı da bence gayet güzel. Kapağındaki Essence'in e'si de bence şık duruyor. 
 


Fırçası sayesinde ürünü tek hamlede kolayca uygulayabiliyorsunuz. Kalın değil, ince bir yapısı var. Üstelik yapış yapış bir his de bırakmıyor. Gloss bitişli olduğundan dudaklara hafif parlaklık veriyor. Seçtiğim renkten de oldukça memnun kaldım. 

Elimdeki swatchtan da gördünüz üzere kabındaki renkte. Sürpriz yapmadı yani;)


Bu da yapay ışık altında dudağımdaki duruşu. Bana kalırsa son derece günlük, doğal, sade ama şık bir renk.



Kısacası Essence Liquid Lipstick 02 Beauty Secret beğendiğim bir ürün oldu. Bu seri Türkiye'ye geldiğinde sizlere fikir vermesi açısından bu ilk intiba yazısını yazdım. Umarım bir an önce Türkiye'ye de gelir. 

Trier'den Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar