Bu Blogda Ara

4 Ağustos 2015 Salı

Cilt Bakım Rutinim YAZ 2015 2. Bölüm Saç Bakımı


Herkese yeniden merhaba. Yaz bakımı postlarına ara vermiştim. Bugün hızla yaz saçlarına nasıl baktığım hakkında sizlere bilgi verecek, güncel ürünlerimi paylaşacağım.

Öncelikle belirtmem gereken birkaç husus var. Bir tanesi bu sene deniz kenarı tatili planlamadığımdan saçlarımın deniz tuzu, rüzgar ve Güneş'e maruz kalmayacağı gerçeği. İkincisi de geçen sene Haziran ayında beceriksiz bir kuaförün yeteneksiz ellerine düşen ve o talihsiz kesim faciası sonucu kelimenin tam anlamıyla kırılan, iyiden iyiye dökülen ve hatta küsen saçlarımı yaklaşık bir buçuk yıl içinde toparlamaya çabalamam meselesi. Hayatı boyunca ince telli ama gösterişli saçları olan ben son bir buçuk senedir kaybettiğimi yerine koymaya çalışıyorum. Bunları baştan belirttiğime göre ürünlere geçebiliriz. 

1. Dermokil Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan: Saçlar kırılıp dökülüp küsünce dediğim gibi toparlamaya ve kaybedileni yerine koymaya çabalıyorsunuz. Bu şampuan Gülsen Doğan ile 8 Mart etkinliğinde (hatırlamak için tıklayınız) Dermokil markasının biz bloggerlara armağan ettiği kocaman paketin içinden çıkmıştı. Saçlarımı güzelce temizleyen, mis kokulu bir şampuan. Severek kullanıyorum. Uzun vadede de saçlarımın uzamasına katkı sağlayacağına inanmak istiyorum.

2. Elidor Onarıcı ve Yeniden Yapılandırıcı Bakım Yıpranmış Saçlar için Besleyici Bakım Kremi: Ürünün tam adı benim saçlarımın tam da ihtiyaç duyduğu şeyi betimliyor sanki. Kıvırcık saçlara sahip olduğumdan saç kremi olmaksızın saçlarımı açamıyorum. Elidor'un saç bakım ürünlerine güvendiğimden bu saç kremini de severek kullanıyorum. Saçlarımın dolaşıklığını kolayca açıyor ve saçlarımı yumuşacık yapıyor. 

3. Revox At Kuyruğu Şampuanı: Bu şampuanı duymayan kaldı mı? ;) Gene Gülsen Doğan ile 8 Mart etkinliğinde bizlere Revox firmasının hediyesiydi. Böylelikle ben de deneme şansı buldum. İlaç gibi kokuyor. Ama bu koku beni kesinlikle rahatsız etmiyor. Ürünün yoğun bir yapısı var. Saçlarımı yıkadıktan sonra saçlarımın kalınlaştığını hissediyorum. Umarım uzun süreli kullanımda saçlarımı yeniden canlandırmaya da katkısı olur. Bu şampuanı Dermokil şampuan ile dönüşümlü olarak kullanıyorum. 

4. Tarko Soft & Easy Saç Tarağı: Geldik bir başka hediye ürüne. Tarko firmasının Gülsen Doğan ile 8 Mart etkinliğinde bize bir sürü farklı ürün getiren firmalardan birisi olan Tarko paketlerimize rengarenk taraklar da eklemişti. Benimkisi sarı;) Saçlarımı bu tarakla fırçalıyorum. Kıvırcık saçlarımda güvenle kullanıyorum. Seviyorum da;) 


Sizler saç bakım rutininizde nelere yer veriyorsunuz? 

Sevgiler;) 

1 yorum:

  1. Revox Şampuanı benden çok kızlarım beğendiler.. Dermokil'in saç bakım kremini de ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar