Bu Blogda Ara

29 Temmuz 2015 Çarşamba

Out Of Stock #June&July


Herkese merhaba! Bir başka bitenler postu Temmuz ayının son gününde ç yayında.

1. Dior Nude Fondöten 020 numara: İki deneme tüpünü bitirdim ve o kadar memnun kaldım ki, Sephora Black Card indiriminde tam boyunu satın aldım. Christian Dior kendini gerek podyumlarda gerekse kozmetik sektöründe fazlasıyla ispat etmiş markalardan birisi. Şu güne dek kullandığım tüm kozmetik ürünlerinin (ruj, pudra, fondöten, far, oje) hepsini çok çok beğendim. Dolayısıyla Skin Nude serisine ait bu fondöteni de sevmem tesadüfi değil. Hafiften ortaya güzel bir kapatıcılığı var. Hassas cildimde herhangi bir kızarıklık, hassasiyet vsye neden olmadı. Kalıcılığı oldukça iyi. Cilde oturmasını da beğendim. Bana gayet uygun bir fondöten ve elimdeki fondötenler de bitmek üzere olduğu için tam boyunu satın aldım zaten:)

2. Amway Hand Series El Kremi: Gülshen Doğan ile 8 Mart etkinliğinde hediye edilen ve detaylı yazısını şurada yazdığım kremim bitti. Neyse ki elimde halen iki tane daha var! :)

3. Bioderma Sensibio H2O: Şunca yıldır en sık tükettiğim kozmetik ürünü! Bittikçe alınası, en güzel makyaj temizleyicisi Bioderma Sensibio H2O. Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama evde birkaç tane yedeği her daim bulunduğundan bitmesine üzülmedim:)


4. Dior 682 numaralı ruj: Bu ruj hangi seriye ait , inanın bilmiyorum. Kendisini seneler önce yurtdışından dönerken havaalanından 5li set halinde satın almıştım. Yapısı, rengi muhteşem! Dediğim gibi, bildiğimiz Dior kalitesi. Bulursam bir daha alırım diyeceğim; ama bulabileceğimi pek de zannetmiyorum ühühhühühü:(


5. Benefit Rockateur Allık: Bir dönem bu allık ne popülerdi! Çıktığı günden beri Benefit'in en fazla reyting alan ve ününü fazlasıyla hak eden bir allık. Rengi itibariyle her cilt rengine ve her mevsime yakışabileceğini düşündüğüm bir allık. Cildime verdiği ışıltı harika. İçinde hafif simler olsa da sizi kesinlikle disko topuna döndürmüyor. Kesinlikle joker bir allık. Türkiye fiyatı yüksek, evet, ama ben yurtdışından aldığımdan makul bir fiyat ödeyerek kendisine sahip olmuştum! Yeniden alabilirim, elbette:)



Böylece bir bitenler postunun daha sonuna geldik.

Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar