Bu Blogda Ara

2 Temmuz 2015 Perşembe

NOTD: Dior Lili #121 Oje


Herkese merhaba,

Bugün çok şık, zarif, alımlı bir konuğumuz var. Christian Dior 121 Lili o kadar özel bir oje ki, kendisini girizgâhta bu sıfatlarla tanımlamayı uygun buldum. Hatırlarsanız, Sephora Türkiye baharda Black Kartlılara özel %20 indirim yapmıştı. Ben bu indirimde tercihimi en sevdiğim fondöten olan Dior Skin Nude'den yana kullanmıştım. Ama ne zamanki planladığım ürünü alıp alışveriş sepetimi kasaya götürdüm, Tunalı Sephora'nın mağaza müdürünün ojesi dikkatimi çekti. "Dior 121 Lili" cevabını alıp kredi kartım hala elimde iken yeniden Dior standının önünde aldım soluğu. 

Sizlerin de bildiği üzere #ojesizgezmeyenlerkulübü'nün daimi üyelerinden olmama rağmen o gün ne hikmetse ojesiz çıkıvermiştim! (Aaaa! Bak sen şu tesadüfe;) ) Dior'un ojelerinin kalitesinin, diğer tüm kozmetik ve cilt bakım ürünlerininki gibi, tartışmasız olduğunu biliyordum. Ojeyi serçe parmağımda denedim. Anında kuruduğundan bir kat daha uyguladım. Veee ilk görüşte aşka inanan birisi olduğumdan hazır indirim de varken bu güzel ojeyi de satın aldım;)


Dior Lili 121 Nail Polish

Dior 121 Lili her şeyden önce 'temiz' görünümlü bir renk. Elleri son derece bakımlı gösteriyor. Kremsi yapılı bir bej rengi, içinde hafif pembemsilik de var. Görsellerde baz oje kullanmaksızın iki kat uyguladım. Yukarıda da belirttiğim gibi çok hızlı kuruyan bir oje. Hatta şöyle söyleyeyim, sahip olduğum ojeler arasında açık ara en hızla kuruyan oje! Geniş fırçası sayesinde sürümü de çok rahat. Bana kalırsa herkese çok yakışacak bir nude tonu... Tek dezavantajı iki gün içinde uçlardan soyulmaya başlaması... Ancak hep söylerim; ben hemen her gün oje değiştirdiğimden kalıcılık meselesini çok da dert etmiyorum. Ayrıca bu sözünü ettiğim 2 günlük dayanıklılık durumunda benim altına baz oje uygulamam da etkili olmuş olabilir. Eminim baz ojeyle bir süre daha soyulmadan parlaklığını koruyacaktır. 

Christian Dior Lili 121 Nail Polish

Bu seneki doğum günümde de bu ojeyi sürdüm;) Parti konseptine de uydu yani Lili oje! Peki bu fotoğrafta ne mi anlatmaya çalışıyorum? Yeni yaşımın mottolarından birisini ifade ediyorum aslında: "Bundan böyle daima daha da ileriye..."


Hasılı kelam, Dior 121 Lili günlük kullanıma, yaza, kışa, bahara, sonbahara son derece uygun... Hatta bence gelinlerin de düğün alışveriş listelerinin kozmetiğe ayrılan sayfalarına not alması gereken bir oje. Üstelik yaz düğünlerine, ciddi toplantılara ya da özel davetlere katılırken de rahatlıkla kullanılabilecek şık bir renk. Tüm bu değerlendirmelerimin ışığında 10 üzerinden 10 verebilirim. Renk, performans, uygulama kolaylığı, hızlı kuruması, joker bir oje olmasına yetip artıyor. İyi ki almışım, iyi ki... 


Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar