Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2015 Cuma

Holika Holika Armada Etkinliği


Herkese merhaba! 

Şu sıralar biz Ankaralı bloggerların Instagram hesaplarından gördüğünüz üzere etkinlikten etkinliğe koşuşturuyoruz! Aslında bizler için küçük, fakat Ankara için büyük bir adım;) 4 Temmuz 2015 Cumartesi günü de Holika Holika'dan zarif bir davet aldım. Hadi gelin, sizleri o güne götürüp mağazayı gezdireyim;)

Girişteki Holika Holika halısı çok sevimliydi. Rengi de kelebekleri de harika. Bayıldım<3


Kasanın arkasındaki bu mor renkli pano da çok şık. O günkü etkinliğe katılan her blogger bu görüntüyü fotoğrafladı:) 


Burası da Holika Holika'nın meşhur yumurtalarından oluşan stand. Her cilt tipine deva olacak yumurta sabun çeşitliliği mevcut.


Renkli kozmetik Holika Holika'da hem çok seçenekli hem de tasarım itibariyle son derece albenili... En soldaki kedi baskılı yüz ürünlerinin sevimliliği ortada!


Yine çok sevdiğim stantlardan birisi... Dudak ürünleri<3 Ben! 


O gün Holika Holika çalışanlarından ürünler hakkında bilgi aldık. Bare Face Skin serisi özellikle çok ilgimi çekti. Her birini tek tek swatchladım; ama en çok en sağdaki ilgimi çekti. Öyle güzel bir ışıltısı var ki bu ürünlerin... Her biri rahatlıkla muhteşem aydınlatıcı görevi yapabilirler. En sağdaki, o çok beğendiğim dediğim rengi de bilhassa yaz aylarına çok yakıştırdım ve bronz tenle bütünleşse harika bir ikili oluşturabileceğini düşündüm. 


Oje standına bakın! Renklere bakın! Şeker Bayramı'na bu şeker gibi rengarenk ojeler nasıl da yakışır;)


Farlar da harika duruyor. Birkaç tanesini elimde swatchladım. Pigmentasyonları gayet başarılı... Wishlistimde bu farlardan  bazı renkler var. Attım Fav'a, bekliyorum;) 


Gene her cilde uygun versiyonunun bulunabileceği yüz maskesi dolabı<3 Paketlemeleri burada da çok başarılı.


Ucu kalp şeklinde ruj da yapmışlar<3 Renk seçeneği bol. Ancak özellikle açık renklerinin pigmentasyonları az. Yani bu rujlar tam 'sheer' yapıda ruj sevenlere göre! 


Holika Holika gerçekten bir harika, dostum;) Ankara'ya ve Armada'ya yolunuz düştükçe ziyaret etmenizi öneririm.



Bu güzel etkinlik daveti ve zarif hediyeler için kendi adıma bir kez daha çok teşekkür ederim. Holika Holika ailesiyle şahane bir gün geçirdik. Bu arada yeri gelmişken geçenlerde yazdığım Holika Holika Pig Nose peelinginin yazısını okumak için buraya tıklamayı unutmayın!

Bu arada bayram çekilişime ışınlanmak için de şuraya tık tık:) 

Sevgiler.

1 yorum:

  1. Harika bir etkinlikti.. Yeniden görüşmek dileği ile :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar