Bu Blogda Ara

23 Haziran 2015 Salı

Out Of Stock #2015

Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba! Ne zamandır yazmadığından Biten Ürünleri paylaştığım "Out Of Stock" başlıklı yazılarımı da aksattım. Toplu bir bitenler postuyla geri dönmeye karar verdim. Hadi başlayalım! 



1. MAC Sheen Supreme Lipstick Supreme Style: Kraliçe ruj! Evet, evet kendisini ancak böyle tanımlarsam şanının hakkını verebilirim. 2 ya da 3 sene önce Kentpark MAC'te MAC'in çıkardığı Sheen Supreme Lipstick koleksiyonunu incelerken bu rengi seçmiştim. Bu kadar seveceğimi tahmin edemezdim. Bu ruju aldığım günden itibaren gittikçe daha da çok sevdim. Ancak ben zamanında koleksiyondan satın aldığımdan sınırlı üretim olduğunu düşünüyor ve bir daha bulamama ihtimaline karşı gıdım gıdım kullanıyordum. Ne zamanki permanent line'da bulabileceğimi keşfettim, dilediğimce sürdüm. Ve sonunda bitti. Yenisini aldığımdan sorun yok, şimdilik;)  Benim gibi kuruyan dudaklardan şikayet edenler mutlaka MAC Sheen Supreme Lipstick serisine bakmalı! Yakında yeni Supreme Style'ımla detaylı bir post yapayım bari ben de:)


2. Dermokil El Kremi: Yazısını şurada okuduğunuz Gülsen Doğanla 8 Mart etkinliğinde bize cömert bir paket hediye eden firmalardan birisi de Dermokil idi. Bu el kremi o kocaman paketten çıkan minik bir üründü. Nemlendirmesi yeterli geldi. Ellerimde yağlı bir his bırakmadı. Kokusu da hiçbir şekilde beni rahatsız etmedi. Tam boyunu almayı düşünebilirim.

3. H2O Spa El Kremi: Hani size ballandıra ballandıra Makyaj Trendi sitesinden yaptığım NARS alıverişini anlatmıştım ya burada, hah işte o alışverişimle hediye edilen el kremini de bitirdim. H2O daha önceden denemediim bir markaydı. Bu el kremini de sevdim. Kesinlikle elleri yağ içinde bırakmıyor. Nemlendirmesi de gayet kararında. Kokusuna bayılmadım, gerçi beni rahatsız da etmedi. Bu ürünün de tam boyunu almayı düşünebilirim. 

4. Darphin Stimulskin Plus Göz Kremi: Detaylı yazısını geçen sene bu linkte yazmıştım. Kullandıkça daha da sevdiğim bir ürün oldu. Bendeki lansman hediyesiydi; ama gidip kendim satın alabilirim.

5. BioTrue Lens Solüsyonu: Bu kaçıncı şişe, ben de bilmiyorum. Lenslerimin favori solüsyonu olur kendisi. Bittikçe stoklanır:)

6.Rexona Deodorant: O da bir başka klasik. Her Drugstore alışverişinde sepette kendine yer bulur:D

7. Sephora Soft Touch Cotton Pads: Vazgeçilmez! "Hepi topu makyajı temizliyor, nesi vazgeçilmez ki?" diye soracak olanlara deneme amaçlı küçük boy paketini satın almalarını salık veriyorum. Ne demek istediğim o zaman anlaşılır, sanırım;) 

İşte böyle! Artık bloga döndüm. Sürprizler de yapabilirim, ona göre. 

Sevgiler.




4 yorum:

  1. Bana da makyaj trendi alışverişinde aynı h2o nemlendirici gelmişti ama kokusu sanki bi garip gibiydi, o yüzden attım. Sende öyle bi sorun var mıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım, benimkisinin de kokusu alışılmışın biraz dışındaydı. Krem dediğin çiçeksi kokar diye alışmışız, ama bunda böyle medikalimsi bir koku vardı sanki.Sanırım senin de bahsettiğin durum bu. Ama beni kesinlikle rahatsız etmedi.

      Sil
  2. Sheen Supreme Moody Bloom da benim favorim o seride. Kokusu bile başka güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy! O rengi biliyorum. Evet, Moody Bloom da efsanedir ve de mis gibi kokar! Bunu hatırlamam hiç de iyi olmadı:)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar