Bu Blogda Ara

26 Haziran 2015 Cuma

Holika Holika Pig Nose Clear Black Head Siyah Nokta Temizleyici Peeling

Merhabalar, 

Bugün sizlere Holika Holika'dan satın aldığım bir cilt bakım ürününden söz edeceğim. Bildiğiniz üzere birkaç ay önce ünlü Kore menşeili kozmetik firması Holika Holika Ankara Armada Avm'ye açıldı. Holika Holika'nın Türkiye'deki ilk mağazasını Ankara'ya açmasına hem şaşırdık hem de çok sevindik. Çünkü bilenler bilir, sevdiğimiz pek çok mağaza açılış tercihini genellikle İstanbul'dan yana kullanır. (Havamızı da atmış olalım, bu vesileyle;), hıh! ) Yanılmıyorsam Mart ayında mağaza resmi açılışını gerçekleştirdi. Ben hasta olduğum için gidememiştim; ama ilerleyen günlerde mağazayı ziyaret ettim ve hazır açılışa özel %20 indirim varken alışveriş yaptım. 

Holika Holika her şeyden önce ışıl ışıl ve de küçük olmasına rağmen son derece ferah mağazasıyla içeri girer girmez sizi mutlu ediyor. Rengarenk ürünlerin şeker gibi paketlemeleri insanı cezbediyor. Hal böyle olunca seçim yapmakta zorlandım. Ucu kalp şeklindeki rujlar, sevimli penguen el kremleri, pigmentasyonları gayet başarılı farlar arasından tercih yapmak kolay değildi, ne de olsa... Ama ben ihtiyacım olan bir ürüne yönelmeyi daha uygun buldum.   

Holika Holika'nın siyah noktalara savaş açan ürünü Pig Nose Clear Black Head'i denemek istediğimden satın aldım. Bu ürünü hakkında yorum yapabilecek süre zarfında kullandığıma göre deneyimlerimi sizlerle de paylaşabilirim! 


Eminim birçoğunuz bu ürünün beyaz kapaklı versiyonuna aşinasınız. Ben gittiğimde beyaz ambalajlı; yani beyaz kil içerikli versiyonu kalmadığından pembe killi, dolayısıyla pembe kapaklı olanını satın aldım. Satış danışmanının ürün içeriğinde hiçbir fark olmadığını söylemesi de tercihimi etkiledi. 

Cilt bakımı hakkındaki postlarımda hep söylerim; bir kez daha hatırlatayım: Kuru-karma ciltliyim. Haliyle, T bölgemdeki parlamayı gerek cilt bakımı gerekse kozmetik ürünleriyle sürekli kontrol altında tutmak zorundayım. 

Fazla sebumdan ötürü burnumun üzerinde oluşan rahatsız edici görünümlü siyah noktalar herkes gibi benim de oldukça canımı sıkıyordu. Öte yandan siyah nokta yığınlarının burnumun üzerinde oluşturduğu katman kapatıcı makyajımın altından bile belli olduğundan huzursuz oluyordum. 

Bu peeling'i yaklaşık 1,5 aydır, haftada 2 kez kullanıyorum. Siyah noktalarımı tamamen yok etmedi. Ama biliyorsunuz ki siyah noktaları tamamıyla yok etmek yıllar sürebilecek profesyonel bakım gerektiren bir çaba. Dolayısıyla 1,5 ayda böyle bir etkiyi zaten beklemiyorum. Ancak, bu peeling yukarıda bahsettiğim burnumun üzerindeki pütürlü katmanları her kullanımda yok ediyor! Her uygulama sonrası burun yüzeyim pürüzsüzleşiyor! Harika değilse ne? ;) 


Peki ürünü nasıl uyguluyorum? Burnumun üzeri hafif ıslak iken (ki genellikle duş sonrasını tercih ediyorum) üründen göz kararı parmak ucuma alıyorum. İşaret parmaklarıma ürünü paylaştırıp dairesel hareketlerle masaj yaparak cildimi nazikçe ovalıyorum. Her ne kadar ürünün arkasındaki etikette 15 dakikalık bir masaj öngörülse de ben bu işleme en fazla beş dakikamı ayırıyorum. Bunun da iki sebebi var; birincisi ben burnuma 15 dakika masaj yapacak kadar sabırlı değilim! İkincisi de cildim çok hassas, 5 dakikalık peeling uygulaması bile kızarıklığa sebep oluyor. Bu nedenlerle işlemi kısa tutuyorum. Ve 5 dakikalık peeling sürecinde bile burnumun üzerinde biriken ve pütürlü doku oluşturan ölü deri katmanlarından kurtuluyorum! Oh, la la:) 

İçeriğine baktığımızda ise göze çarpan tek olumsuz detay ürünün pek çok kozmetik ürününde olduğu gibi paraben içermesi:( Öte yandan maalesef ürünün fiyatını hatırlamıyorum. 

Siyah nokta problemi olan ve/veya karma/yağlı cilt tipine sahip olup fazla yağlanma ve siyah noktalarını kontrol altına almak isteyenleri Holika Holika'nın bu nefis peelingine bakmasını öneririm. Bildiğim kadarıyla yakında başka şehirlere de mağaza açacak ve de online satışa başlayacaklar. Ama Ankara'daysanız mağazayı bizzat ziyaret edip, ürünü yerinde inceliyip, ilgili ve güleryüzlü Holika Holika çalışanlarından bilgi alıp içinize sinerse satın almanızı öneririm. 

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar