Bu Blogda Ara

20 Mart 2015 Cuma

NOTD: NOTE Cosmetics 04 Beige

Herkese merhaba! Havalar henüz kararsız olsa da, kapıdan bakan sevgili Mart ayı kazma kürek yaktırsa da kozmetik ürünlerde bahar renkleri kullanmaktan geri duracak değiliz! Bugün sizleri tam baharlık, taptaze, mis gibi bir oje ile tanıştırmak için sabırsızlanıyorum. 

Geçen hafta okul çıkışında 7. Cadde soğuğuna karşı ilerlerken Pino Parfümeri'nin önünden geçtim. Dışarıdaki metal sepetlerde NOTE Cosmetics ojelerini de görünce derhal yaklaşıp sepeti eşelemeye başladım. Uzun süredir aklımda 04 numaralı Beige isimli ojeyi almak vardı. Ama bir türlü bulamıyordum:( O akşam talih yüzüme güldü ve ben Pino Parfümeri poşeti içindeki NOTE Cosmetics 04 Beige ojesi ile mutlu mesut devam ettim yoluma;) 

Kıvamı yoğun değil, biraz akışkan. O yüzden dikkatli uygulamakta fayda var. İlk katta yeterli örtücülüğe ulaşmıyor, tırnak çizgilerini belli ediyor. İkinci katta ise güzel bir kapatıcılığa kavuşuyor. Daha fazla opaklık isteyenler için üçüncü katı da geçmelerini öneririm. NOTE Cosmetics ojelerinin fırçaları klasik oje fırçasından daha kalın olduğundan kolay uygulama imkanı sağlıyor. İnce sürdüğüm katların kuruma hızları da oldukça yüksek. 

Kalıcılığına gelince... Blogumu uzun süredir takip edenler sık sık oje değiştirdiğimi, bir ojeyi iki günden daha fazla tırnaklarımda tutmadığımı, bu nedenle de ojelerin kalıcılığı hakkında pek yorum yapmadığımı bilirler. Bu oje de bu anlamda istinai olmayacak:)

Fotoğraflarda baz oje sürülmemiş tırnaklarıma uygulanmış iki ince kat NOTE Cosmetics 04 Beige'i görmektesiniz. 


Bu ışık altında olduğundan daha beyaz gözükse de bu ojeyi 'beyaz' olarak nitelendirmek güç. Bir kere adı üstünde; bej bir oje. En fazla kırık beyaz diyebilirim; ama o da değil;) Görüldüğü üzere tonları tanımlamada çok da başarılı değilim. En iyisi farklı ışıklarda çektiğim fotoğrafları konuşturmak:) 


Bu ışıktaki duruşunu ise Essie Fiji'ye benzettiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Essie Fiji meraklılarını da şuradaki yazıma alalım;) Bana hak verdiniz di mi? Evet evet benziyorlar;)


Şuraya dek yazdığım satırlardan da anlaşılacağı üzere ben NOTE Cosmetics 04 Beige ojeden son derece memnun kaldım. Uygun fiyatlı( Pino Parfümeri'den 2,5 TL'ye aldım), hızlı kuruyan, rengi şahane, bahara yakışacak, tırnakları tertemiz ve de inanılmaz derecede bakımlı gösterecek oje arayanlara, dahası ülkemizden çekilen Essie'nin Fiji'sini bir yerlerde bulabilme ihtimali düşük olan herkese NOTE Cosmetics 04 Beige ojeye bakmalarını öneririm. 

Sevgiler.

ÖNEMLİ NOT: Olur da NOTE Cosmetics ile tanışma hikayemi dinlemek isterseniz burayaNOTE Cosmetics 49 Garnet ojeyi merak ederseniz şuraya  NOTE Cosmetics 12 Rose Nude için oraya, "Ayyyy hepsi çok güzel Hilal!" deyip bir de üstüne üstlük 39 Antique Copper ojeyi sorarsanız da bu linke tıklamanızı salık veririm! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar