Bu Blogda Ara

21 Şubat 2015 Cumartesi

Kışın Ortasında Bahar Gibi Bir Paket ve İçinden Çıkan Şahane Bir Palet

Herkese mutlu pazarlar! 

Bugün sizlere geride bırakmak üzere olduğumuz hafta içinde yaptığım bir alışverişten söz edeceğim. Online alışveriş gün geçtikçe daha da yaygınlaşıyor ve buna bağlı olarak yeni firmalar ya da klasik anlamda perakende satış yapan büyük firmalar web ortamında satış yapmaya başlıyorlar. Makyaj Trendi websitesi de birkaç ay önce tanıştığımız, Nars, Sheisedo, Make Up Forever markalarının ürünlerine rahatlıkla ulaşabildiğimiz Vepa Group bünyesindeki bir online alışveriş sitesi. 

Makyaj Trendi'nin websitesi ve sıklıkla güncellenen Instagram hesabı gerek yılbaşı dolayısıyla yaptığı 3 al 2 öde kampanyası ve Sevgililer Gününde Garanti Kart sahiplerine özel olarak tanımladığı tüm ürünlerde %20 indirim fırsatıyla gerekse geniş ürün skalasıyla uzun zamandır yakın markajımdaydı. Ancak 2015 yılına girerken aldığım kozmetik alışverişini azaltma ve makyaj çekmecemdeki ürünleri kısıtlama şeklindeki iddialı (!) kararım dolayısıyla güzelim Nars Audacious rujlara, Make Up Forever'ın enfes renkteki farlarına, Shiseido'nun yılbaşına özel tasarlanan paletine direniyordum. Derken nette Narsissist Dual Intensity Eyeshadow paletini gördüm. Yabancı bloglardan ve vloglardan Narsissist Dual Intensity Eyeshadow paletin değerlendirmelerini araştırdım. Blogger arkadaşlarla kendi aramızda Türkiye'ye gelir mi gelmez mi, gelmezse nasıl ve nereden satın alalım diye tartışadururken Makyaj Trendi Şubat ayını işaret ederek müjdeyi verdi! Palet hakkında genelde olumlu yorumlar okuduğumdan ve izlediğimden gelir gelmez satın almayı kafaya koymuştum. 

Makyaj Trendi aktif şekilde güncellediği Instagram hesabından müjdeyi verir vermez sanırım ilk sipariş verenlerden birisi ben oldum;) Her ne kadar hafta içindeki hava muhalefeti sebebiyle paletime kavuşmam normalinden uzun sürse de dün (yani Cumartesi) itibariyle paletimi elimde tutuyordum! 

Öylesine özenli bir paketlemeyle ulaştı ki ürünüm, adeta evimize kış günü baharı getirdi:) Neon pembe kurdelesinin rengine de bayıldım <3


İsmime özel not da çok güzel ve özel bir detay. Son derece sağlam, sıkı sıkı bir paketlemeyle karşılaştım. Kutunun dışındaki naylonda da 'Kırılabilir' ibareli çıkartma vardı. Bu tür ürünlerde güvenlik açısından önemli ayrıntılar benden tam puan aldı.


Pembe kağıtlarla sarmalanmış kutunun içinden aylardır düşlediğim güzel paletin yanı sıra h2O markasına ait göz kremi ve el kremi çıktı. Denemediğim bir markaya ait yeni ürünleri keşfetmek için iyi bir fırsat. Üstelik her ikisi de hakkında yorum yapmaya yetecek gramajda:) 


Veee paletimin asaleti! Dış kapağı ayna olması nedeniyle parmak izleriyle dolup taşmaya müsait. Ama gene de kesinlikle son derece şık ve kaliteli duruyor. 


Bu da paletimin içi. Nars'ın yanılmıyorsam Sonbahar 2014'te tekli olarak çıkardığı Dual-Intensity farlarının 7 rengi de (Europa, Himalia, Subra, Sycorax, Giove, Lysithea ve Andromeda) bu palette mevcut. Soldan üçüncü renk; Ursa Major ise bu palete özel olarak üretilmiş. 

Pazartesi günü yüksek lisansım programımın yeni dönemi başlıyor. Dersten önce hazırlanırken elbette ki bu paleti kullanacağım;) Hakkında yorum yapabilecek kadar kullandıktan sonra da paleti blogumda ağırlamayı düşünüyorum. 


Ben bu alışverişimden oldukça memnun kaldım. Yaşadığı şehirde sözünü ettiğim markalar bulunmayan makyajseverler veya online alışverişin pratikliğinden vazgeçemeyenler Makyaj Trendi'nde bir sürü güzel seçenek bizleri bekliyor. Gözlemlediğim ve deneyimlediğim kadarıyla Makyaj Trendi'nin müşteri hizmetlerinde ve halkla ilişkilerdeki başarısını göz önünde bulundurarak sizlere de gönül rahatlığıyla alışveriş yapılabilecek bir platform olarak önerebilirim. Makyaj Trendi'ndeki renklere, makyaj tekniklerine, güzellik sırlarına dalmak için tık tık:) 

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar