Bu Blogda Ara

27 Aralık 2014 Cumartesi

365 AVM Kiehl's Açılış Partisi

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba! 

365 AVM Kiehl's Açılış Partisi yayında. Birkaç ay önce açılan mağazaya yılbaşı çoktan gelmişti bile. Biz de hazır yılbaşı mevsimindeyiz, bu postu paylaşmanın vaktidir! :)


Çok sevdiğimiz pek çok Kiehl's ürünü sınırlı sayıda üretilen ambalajlarıyla sizce de çok albenili değil mi?


Ya bu duvardaki raflara ne demeli? Yerdeki balonlar da ayrı bir sevimli, tabii:)


Şimdi açılışa özel üzerine Kiehl's'ın K'sı kondurulmuş kurabiyemizi masaya koyalım, sonra da bembeyaz önlüklü, güleryüzlü ve de bilgili Kiehl's uzmanına teslim edelim cildimizi. Cildimizin genel özelliklerinden konuşalım, mevsimsel cilt hassasiyetlerimizden de söz edelim. Sonra da cildimize uyacak Kiehl's ürünlerini keşfedelim:)


Mesela benim şu kuru, kupkuru cildim... Kışın Ankara ayazında daha da kuruyan cildim. Nemlendiricimden (Lancome Vissonnaire) son derece memnunum, ama yetmiyor azizim! Nem maskesi takviyesiyle idare ediyorum. Tüm bu sorunlardan yakınınca Kiehl's uzmanı bana konsantre nem serumunu önerdi. Hava şartları biraz daha ağırlaşır ve cildim soğukla savaşmakta yorgun düşerse hangi ürüne yöneleceğimi biliyorum!



Onun haricinde bitmek üzere olan göz kremime alternatif olarak Kiehl's göz kremlerini soruşturdum. Avokadolu meşhur kremden bir paket sample aldım. Mevcut kremim tükenince kendisine şans vereceğim. Ya avokadoluyu ya da gözaltı kırışıklıklarıyla savaşmayı vaad eden Line-Reducing kremi deneyebilirim. Bakalım zaman neler gösterecek.


Blogger arkadaşlarımla keyifli bir mağaza ziyareti gerçekleştirdik. Davet için teşekkürler, Kiehl's! Ankara'da sizi pek çok noktada görmek istiyoruz:)

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar