Bu Blogda Ara

10 Kasım 2014 Pazartesi

Out of Stock #October

Ekim ayında bitenler yayında! Hadi hemen okuyalım:)

1. Watsons Round Puffs Makyaj Temizleme Pamukları: Bu pamukları bir vlogger(kimdi hatırlamıyorum maalesef ama emin olmamakla birlikte Makyaj Günlüğü- Hacer ihtimali ağır basıyor;) ) videosunda görmüş ve bir Watsons seferimde almıştım. Açıkçası pek de sevmedim. Vazgeçilmez makyaj temizleyicim Bioderma Sensibio H2O'yu pamuğa dökmemle pamuğun ağzı burnu kayıyordu resmen:) Ya da ben Sephora pamukların rahatlığına ya da lüksüne fazlasıyla alıştım, o yüzden başka pamukla anlaşamıyorum. Mümkün mü mümkün;)

2. Dior Extase Rimel: Bir başka Dior Extase tester'ı. Bu seferki kısmen kurumuştu, çok kısa sürede bitirdim. Bitmesine sevindim:)

3. BioTrue Lens Solüsyonu: O bir tabiri caizse "el clasico" En en en sevdiğim, hemen her ay bir minik şişe bitirdiğim biricik lens solüsyonum. Yinelemek isterim; Bausch& Lomb daha iyisini yapana dek bununla yola devam!:)

4. Kiehl's Ultra Faciak Cream: Detaylarını burada okuyabileceğiniz şahane nemlendirici. Tek tesellim, yazın cilt rutinimde kullanacak kremimi bulmuş olmam:) Artık Mayıs 2015 gibi yeniden alırım. 

5. Cyrene Makyaj Temizleme Suyu: Sevgili Nilgüncüğümün Yaza Merhaba Partisinde(hatırlamak isteyenler buraya!) hediye edilen pek çok güzel üründen birisi de bu temizleme suyuydu. Bioderma Sensibio H2O'ya tutulduğumdan beri(ki üç yılı aşkın süredir kendisinden başka bir şey kullanmıyor sanırım makyaj temizleyicisi namına:) ) ilk kez rutinimi değiştirdim ve evet bildiniz pişman oldum:)
Cildimi kuruttuğunu hissettim ürünün. Bir daha kaçamak yapmak yok yani:) Bioderma Sensibio H2O dışında makyaj temizleyicisi kullanmam! Daha iyisi yapılana dek-elbette;)


İşte böyle. Günler, aylar biten ürünler filan derken neredeyse koskoca bir yılın daha sonuna yaklaşıyoruz. Ayy, böyle söyleyince de çok hüzünlü oldu değil mi? Ne diyelim, geçen günler güzel hatırlansın. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. 

Sevgiler.

1 yorum:

  1. Ürün bitirenleri görünce kıskanıyorum benimkiler de bitsin de yeni ürünler deneyeyim :))
    Blogunu takibe aldım canım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar